skip to main content

Event ended - Missed this event?

Check out these handpicked upcoming ones!For past event details, just scroll down.
Loading...
 
 
Nearby events
Loading...
 
 
Event from same category
Loading...
 
 
Similar experiences
Recommended Events
Loading...
 
 

Nowa Nyfiken på Katarina Berg

Event ended

Nowa Nyfiken på Katarina Berg

From Free

Location

Date

May 05 2017 08:00 - 10:00

Description

Den viktigaste kommunikationskanalen?

Fredagen den 5:e maj med start klockan 08.00 på Klarabergsviadukten 63 i Stockholm kör vi igång med vårens sista frukostseminarium. Klockan 08.30 gästas vi av Katarina Berg, global HR-chef på Spotify, företaget som anses vara en av världens mest attraktiva arbetsplatser. Katarina och hennes HR-team har hyllats av många internationella aktörer för sitt innovativa arbete med HR och employer branding. Nyligen vann Katarina priset Årets HR-chef på Chefgalan!

Att ta arbetsgivarvarumärket till en ny nivå

Via sitt arbete har Katarina flera gånger visat att HR och marknadsföring går hand i hand, där personalen är en viktig kommunikationskanal för ett företag och att ett hälsosamt arbetsklimat är en väsentlig grundsten. Så vilka företagsvärderingar fungerar i praktiken och inte endast teorin? Hur skapar man en företagskultur i ett arbetsklimat som blir allt mer snabbföränderligt? Vilka skillnader finns mellan svenskt och utländskt HR-arbete och vilka insikter fick Katarina under sitt besök i Vita huset? Det och mycket, mycket mer är vi Nyfikna på!


Eventet är kostnadsfritt, men vi debiterar en no show-avgift på 250 kronor vid utebliven avbokning.

Om Nowa Nyfiken på

Seminarieserien syftar till att skapa nya kontaktmöjligheter men också nya insikter och kunskaper. Vi bjuder därför på frukost och riggar även scenen för ett spännande samtal om en person eller en företeelse. Om du är nyfiken på våra tidigare samtal har vi alla samlade i Nowapodden!


Organiser

Nowa Kommunikation jobbar integrerat med kommunikation.

Venue

Klarabergsviadukten 63, 111 64 Stockholm

FAQ

  • I have not received my ticket via email. What should I do?

    The first thing to do is check your spam/junk filters and inboxes. Your tickets were sent as an attachment and can be thought of as spam by some email services. Alternatively, you can always find your tickets in your Billetto account that you can access in the browsers or the dedicated Billetto app. For more help with this, read here.

  • I wish to cancel my ticket and receive a refund. What should I do?

    The approval of refunds is entirely at the event organiser’s discretion, and you should get in contact with the event organiser to discuss what options are available to you. To get in touch with the event organiser, simply reply to your order confirmation email or use the "Contact organiser" form on the organiser's profile. For more help with this, read here.

  • I have registered on the waiting list, what happens now?

    If more tickets become available you will be notified (by email) amongst others who have joined the list. Purchasing is on a first-come first-serve basis. For more information, read here.

  • Where do I find a link to an online event?

    Check your order confirmation page or order confirmation email. Usually, the organiser of the event provides the details in the order confirmation email or they might send you a follow-up email with a link to their online event. You might also want to read the event description on Billetto where an event organiser should describe how to join the event online. For more information on this, read here.

  • What is refund protection and why would I need it?

    Refund Protection provides you with the assurance that if unforeseen and unavoidable circumstances interfere with your ability to attend an event you can claim a refund. For more information on this, read here.

Upptäck mer