skip to main content

Event er avsluttet - Gikk du glipp av dette event?

Sjekk ut disse håndplukkede kommende!For tidligere eventsdetaljer, bare rull ned.
Laster ...
 
 
Begivenheder af samme type
Laster ...
 
 
Begivenheter av samme type
Anbefalte events
Laster ...
 
 

Medlemskap i Melodifestivalklubben 2021

arrangementet ble avsluttet

Medlemskap i Melodifestivalklubben 2021

Fra 200,00 SEK

Online arrangement

Flere tidsluker

31 Desember 2020 - 31 Oktober 2021

Beskrivelse

Melodifestivalklubben är en förening för dig som gillar Melodifestivalen och Eurovision Song Contest. Tillsammans med liknade klubbar i 45 andra länder ingår Melodifestivalklubben i den europeiska fanorganisationen OGAE International. 

Det enda kravet för att bli medlem är att du på något sätt gillar Melodifestivalen och/eller Eurovision Song Contest. Så om du inte redan är medlem, tveka inte, du blir en del av Sveriges roligaste klubb! 

Du läser mer om oss och vad ett medlemsskap innebär på vår hemsida: Melodifestivalklubben.se

Medlemsavgift

För 2021 är medlemsavgiften 400 kr. Är du under 18 år kostar medlemskapet 200 kr (juniormedlemskap till och med det år man fyller 18 år). Medlemskapet är baserat på kalenderår (februari-januari) vilket betyder att medlemsavgiften är densamma oavsett när på året du betalar in. Men som ny medlem kan du gå med redan från november 2020 för samma avgift. Här står det 31 december - men medlemskapet gäller omgående tills 31 januari 2022. (Från november 2021 kan du teckna medlemsskap för 2022).

Ingen åldersgräns men vissa aktiviteter är för vuxna

Vi har ingen åldersgräns för medlemskap och vi kräver inte att även målsman blir medlem. Däremot du kan bli betalningsskyldig om du anmäler dig till vissa av våra aktiviteter. Många av aktiviteterna sker i miljöer som inte är lämpliga för barn, och personer under 18 år kan inte alltid vara med på våra events. Därför har vi en lägre medlemsavgift för juniorer.

Hantering av personuppgifter

När du går med i Melodifestivalklubben samtycker du kring vår hantering av dina personuppgifter. Läs därför först noga igenom vår sida om hur Melodifestivalklubben hanterar personuppgifter.

Medlemskort och medlemskap

Alla medlemmar i Melodifestivalklubben får ett medlemskort. Du kan bara ha ett medlemskort i en klubb inom OGAE-nätverket. Du kan vara medlem i flera klubbar men du måste bestämma dig för i vilken klubb du vill vara huvudmedlem.

Medlemskorten administreras av OGAE International och företaget Cardskipper. När du betalat in medlemsavgiften här - blir den elektroniska biljetten du får via Billetto ett tillfälligt medlemskort tills du får ditt riktiga medlemskort. 

Inloggningsuppgifter till hemsidan

Det tar några dagar innan du får inloggningsuppgifter till hemsidan efter du betalt in medlemsavgiften. 

Tänk på att vi är en ideell förening där alla sköter sina klubbuppdrag på fritiden. Vi kommer givetvis göra vårt bästa för att registrera ditt medlemskap och skicka inloggningsuppgifter till hemsidan så snart som möjligt!

Om du har ytterligare frågor kring medlemskap får du gärna höra av dig till medlemsansvarig@melodifestivalklubben.se

Arrangør

Melodifestivalklubben är en förening för dig som gillar Melodifestivalen och Eurovision Song Contest. Vissa tenderar till att vara mer intresserade av den internationella tävlingen (Eurovision Song Contest) och andra kan inte tänka sig att missa en sekund av vår svenska tävling, men musiken är i centrum för oss alla. Tillsammans med liknade klubbar i 45 andra länder ingår Melodifestivalklubben i den europeiska fanorganisationen OGAE (Organisation Generale des Amateurs de l´Eurovision).

Det enda kravet för att bli medlem är att du på något sätt gillar Melodifestivalen och/eller Eurovision Song Contest. Så om du inte redan är medlem, tveka inte, du blir en del av Sveriges roligaste klubb! Gå med i Melodifestivalklubben!

Hjelp - FAQ

  • Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?

    Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.

  • Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?

    Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.

  • Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?

    Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.

  • Hvor finner jeg lenkene til netteventer?

    Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.

  • Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?

    Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.

Upptäck mer