skip to main content

Event er avsluttet - Gikk du glipp av dette event?

Sjekk ut disse håndplukkede kommende!For tidligere eventsdetaljer, bare rull ned.
Laster ...
 
 
Nearby events
Laster ...
 
 
Begivenheder af samme type
Laster ...
 
 
Begivenheter av samme type
Anbefalte events
Laster ...
 
 

InnovationMecca

arrangementet ble avsluttet

InnovationMecca

Fra 3,196,00 SEK

Sted

Dato

26. Oktober 2017, 12:45 - 16:30

Beskrivelse

InnovationMecca med Dentsu Aegis Network som co-host

I ett fragmentiserat medielandskap där konsumenter tar över makten, robotar tar kontrollen och data blir en lagförd handelsvara, behöver företag hitta sätt att använda utvecklingen till sin fördel och utforska möjligheter där andra ser utmaningar. Men det krävs kunskap, mod och innovation.

Om du inte är ett nystartat företag, krävs det att du omvärderar hela din affärsverksamhet för att anpassa den till den nya ekonomin och för nutida konsumentnytta. Det gäller både den kommersiella affären liksom människorna i din egen organisation.

InnovationMecca utforskar vad innovation innebär på riktigt inom bland annat affärsverksamheter i transformation, artificiell intelligens, HR i förändring och naturligtvis marknadsföring.

Vad är då innovation? ”En innovation kan definieras som en ny idé, till exempel en produkt, lösning, affärsidé, tjänst, kemisk formel, matematisk metodik eller teknologi som visar sig lovande eller fungerar och som är ny. Den har inte tänkts ut tidigare av någon annan officiellt.” Wikipedia

Varmt välkommen till årets InnovationMecca och låt dig inspireras av föreläsningar, intervjuer och nätverkande!

Ps. Efter Innovation är du och alla andra välkomna upp på Berns Terrass för en AW!

Lokale

Berns, Berzelli Park, 111 47 Stockholm

Hjelp - FAQ

  • Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?

    Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.

  • Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?

    Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.

  • Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?

    Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.

  • Hvor finner jeg lenkene til netteventer?

    Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.

  • Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?

    Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.

Upptäck mer