Hur du kan öka värdet i dina affärer?
Hur du kan öka värdet i dina affärer?
From Free
Location
Date
Description
Hur du kan öka värdet i dina affärer?
Tar du betalt för det du gör? Idag levererar du kvalificerade produkter till dina kunder. Men vad är det faktiska värdet för kunden av det du levererar? Är det ”bara” produkten eller är det kompetens, erfarenhet, kunnande, logistik eller projektledningen som är det egentliga värdet för kunden.
Är du en viktig del av kundens kritiska framgångsfaktorer utan att få betalt för det? Och vilka krav ställer kundens kund? Att ge kunden insikt om det faktiska kundvärdet du levererar leder ofta till ökad lönsamhet och fler affärer.
Genom att tydliggöra, systematisera och utveckla de tjänster som din verksamhet utför i samband med produkten, kan din affärsmodell och lönsamhet förbättras.
Du är välkommen till vår workshop inom tjänstefiering som arrangeras i samarbete med Swerea IVF. Swerea IVF har gedigen erfarenhet och forskar kring tjänstefiering i tillverkande små och medelstora företag.
Vi ger dig kunskap och verktyg för hur du kan utveckla din affärs¬modell för att öka kundvärdet och göra lönsamma affärer.
PROGRAM
08:30 Välkomna, kaffe
09:00 Introduktion av dagen och presentation av deltagarna
09:30 Introduktion och teori kring tjänstefiering och tjänstelogik
10:30 Fika
10:45 Fortsättning kring tjänstefiering och tjänstelogik
12:00 Lunch
13:00 Praktiskt: Tjänstelogik och lära känna kundens värdeskapande
14:00 Fika
14:15 Arbete med att identifiera egna potentiella projekt för tjänstefiering
15:00 Summering med reflektioner och hur ni kan gå vidare?
15:30 Dagen avslutas
OBS! För att få ut det mesta möjliga av dagen så önskar vi att ni är minst två deltagare per företag.
Venue
IUC Syd IUC Syd, Östergatan 39, Malmö
FAQ
-
I have not received my ticket via email. What should I do?
The first thing to do is check your spam/junk filters and inboxes. Your tickets were sent as an attachment and can be thought of as spam by some email services. Alternatively, you can always find your tickets in your Billetto account that you can access in the browsers or the dedicated Billetto app. For more help with this, read here.
-
I wish to cancel my ticket and receive a refund. What should I do?
The approval of refunds is entirely at the event organiser’s discretion, and you should get in contact with the event organiser to discuss what options are available to you. To get in touch with the event organiser, simply reply to your order confirmation email or use the "Contact organiser" form on the organiser's profile. For more help with this, read here.
-
I have registered on the waiting list, what happens now?
If more tickets become available you will be notified (by email) amongst others who have joined the list. Purchasing is on a first-come first-serve basis. For more information, read here.
-
Where do I find a link to an online event?
Check your order confirmation page or order confirmation email. Usually, the organiser of the event provides the details in the order confirmation email or they might send you a follow-up email with a link to their online event. You might also want to read the event description on Billetto where an event organiser should describe how to join the event online. For more information on this, read here.
-
What is refund protection and why would I need it?
Refund Protection provides you with the assurance that if unforeseen and unavoidable circumstances interfere with your ability to attend an event you can claim a refund. For more information on this, read here.
Hur du kan öka värdet i dina affärer?
From Free