Hoppa till huvudinnehåll
Event avslutat - Missade du detta event? Kolla in dessa andra events som kommer snart. För information om tidigare evenemang, scrolla bara nedåt.

Laddar...

 
 

Andra event från arrangören

Återbesök evenemang

Laddar...

 
 

Laddar...

 
 

Evenemang du skulle älska

Laddar...

 
 

Närliggande evenemang

  • Är du arrangör?

    Maximera ditt events framgång med Billetto – biljettplattformen som hjälper dig sälja fler biljetter, enkelt marknadsföra dina event och spara tid.

  • Hur du kan öka värdet i dina affärer?

    Eventet är avslutat

    Hur du kan öka värdet i dina affärer?

    Från Gratis

    Plats

    Datum

    29 maj 2018 08:30 - 15:30
    Billetto Peace of Mind
    Boka tryggt med oss: Billetto garanterar återbetalning vid inställda event. Läs mer
    Betalningsmetoder accepteras:

    Beskrivning

    Hur du kan öka värdet i dina affärer?

    Tar du betalt för det du gör? Idag levererar du kvalificerade produkter till dina kunder. Men vad är det faktiska värdet för kunden av det du levererar? Är det ”bara” produkten eller är det kompetens, erfarenhet, kunnande, logistik eller projektledningen som är det egentliga värdet för kunden.

    Är du en viktig del av kundens kritiska framgångsfaktorer utan att få betalt för det? Och vilka krav ställer kundens kund? Att ge kunden insikt om det faktiska kundvärdet du levererar leder ofta till ökad lönsamhet och fler affärer.
    Genom att tydliggöra, systematisera och utveckla de tjänster som din verksamhet utför i samband med produkten, kan din affärsmodell och lönsamhet förbättras.

    Du är välkommen till vår workshop inom tjänstefiering som arrangeras i samarbete med Swerea IVF. Swerea IVF har gedigen erfarenhet och forskar kring tjänstefiering i tillverkande små och medelstora företag.
    Vi ger dig kunskap och verktyg för hur du kan utveckla din affärs¬modell för att öka kundvärdet och göra lönsamma affärer.

    PROGRAM
    08:30 Välkomna, kaffe
    09:00 Introduktion av dagen och presentation av deltagarna
    09:30 Introduktion och teori kring tjänstefiering och tjänstelogik
    10:30 Fika
    10:45 Fortsättning kring tjänstefiering och tjänstelogik
    12:00 Lunch
    13:00 Praktiskt: Tjänstelogik och lära känna kundens värdeskapande
    14:00 Fika
    14:15 Arbete med att identifiera egna potentiella projekt för tjänstefiering
    15:00 Summering med reflektioner och hur ni kan gå vidare?
    15:30 Dagen avslutas

    OBS! För att få ut det mesta möjliga av dagen så önskar vi att ni är minst två deltagare per företag.

    Lokal

    IUC Syd, Östergatan 39, Malmö

    Vanliga frågor

    • Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?

      Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.

    • Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?

      Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.

    • Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?

      Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.

    • Var hittar jag länken till ett online-event?

      Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.

    • Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?

      Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.

    Eventet är avslutat

    Hur du kan öka värdet i dina affärer?

    Upptäck mer