skip to main content

Evento terminado - Perdeu este evento

Veja estas próximas seleccionadas a dedo!Para obter informações sobre eventos anteriores, basta deslocar-se para baixo.
A carregar...
 
 
Nearby events
A carregar...
 
 
Início do mesmo tipo
A carregar...
 
 
Eventos do mesmo tipo
Eventos recomendados
A carregar...
 
 

Ginprovning på Hernö Gin

O evento terminou

Ginprovning på Hernö Gin

De SEK 425.00

Localização

Data

Jul 15 2021 15:00 - 17:00

Descrição

Ginprovning på Hernö Gin.
Varje onsdag till söndag, 30 juni – 15 augusti.

Ginprovning, fem sorters gin, kl. 15–17.
Hernö Gin är beläget i byn Dala, strax utanför Härnösand, där provningen hålls i vårt destilleri, precis intill de handslagna kopparpannorna Marit och Yvonne. Du börjar med en välkomstdrink och får ta del av berättelsen om Hernö Gins resa, från idé och grundande till att i dag vara Europas mest prisbelönta ginvarumärke. Under ledning av en av våra erfarna provningsledare får du sedan prova fem utvalda ginsorter och lära dig mer om ginskapande och gin i allmänhet. Efter provningen har du möjlighet att köpa glas och andra barrelaterade produkter. 

Utöka upplevelsen med trerätters middag på lördagar, kl.17–21.
I samband med provningen är du välkommen att förboka Hernö Gin Bistro Special, en specialkomponerad meny med tre rätter.
• Förrätt: Klassisk Skagentoast med räkor, dill, gräslök, pepparrot, citron och smörstekt toast. 
• Varmrätt: Ryggbiff från Dalsjöfors med ramslök, sotad grönsparris och friterad nypotatis. Alt. Röding från Landön med nässelhollandaise, frasiga nässlor, hasselnötter, citroninkokt kronärtskocka, grönsparris, krasse och nypotatis.
• Efterrätt: Rabarber från Haga. Gräddfilspannacotta med älgört, inkokt rabarber, rabarbersorbet och mandelkaka.

Dryck tillkommer. 

Specialkost? Vi hjälper dig. Kontakta oss på tfn 0611-505 770 eller visit@hernogin.com

Tillsammans för god besöksmiljö under pågående pandemi.
En trygg besöksmiljö och säkra avstånd är ett gemensamt ansvar. Genom att följa Folkhälsomyndighetens föreskrifter dagligen säkerställer vi att vi kan anpassa förutsättningar och rutiner till gällande restriktioner. Vi hoppas att du hjälper oss genom att ta ansvar för din egen och dina medmänniskors hälsa.

Detta gör vi för att trygga ditt besök hos oss:
• Vi säljer endast biljetter till våra provningar online för att reducera personliga kontakter. 
• Vi begränsar maxantalet besökare till 34 personer vid varje provning. 
• Vi möter dig utanför destilleriet och släpper in små grupper i taget. 
• Vi placerar maximalt fyra personer vid varje bord och med en meters mellanrum. 
• Vi tillhandahåller handsprit på olika platser i destilleriet och vi spritar själva händerna. 
• Vi stannar hemma vid symptom. Endast friska medarbetare får vistas på vår arbetsplats.

Detta tror vi du gör för att hjälpa oss.
• Du värnar om dina medmänniskor, tar personligt ansvar och följer gällande rekommendationer.
• Du väntar utanför destilleriet och håller avstånd om det är kö.
• Du sitter kvar på din anvisade plats under provningen.
• Du håller avstånd till andra.
• Du tvättar/spritar händerna.
• Du stannar hemma vid symptom. Kontakta oss så hjälper vi dig boka om dina biljetter till ett senare tillfälle.

Tack för din hjälp och visad hänsyn. Tillsammans begränsar vi smittspridningen.

Local

Hernö Gin Hernö Gin, Dala 152, 871 93 Härnösand

FAQ

  • Não recebi o meu bilhete por email. O que devo fazer?

    A primeira coisa a fazer é verificar os seus filtros de spam/lixo e caixas de entrada. Os seus bilhetes foram enviados como anexos e podem ser considerados spam por alguns serviços de email. Alternativamente, pode sempre encontrar os seus bilhetes na sua conta Billetto à qual pode aceder pelos navegadores ou através da app dedicada Billetto. Para mais ajuda sobre este tópico, leia aqui.

  • Desejo a cancelar o meu bilhete e receber um reembolso. O que devo fazer?

    A aprovação de reembolsos fica inteiramente a critério do organizador do evento, e você deve entrar em contacto com o organizador do evento para discutir que opções estão disponíveis para si. Para entrar em contacto com o organizador do evento, basta responder ao seu email de confirmação do pedido ou usar o formulário "Contactar organizador" no perfil do organizador. Para mais ajuda sobre este tópico, leia aqui.

  • Já me inscrevi na lista de espera, o que acontece agora?

    Se forem disponibilizados mais bilhetes, será notificado (por email) entre outros que se juntaram à lista. A compra é por ordem de chegada. Para mais informações, leia aqui.

  • Onde encontro um link para um evento online?

    Consulte a página de confirmação do pedido ou o email de confirmação do pedido. Normalmente, o organizador do evento fornece os detalhes no email de confirmação do pedido ou pode enviar um email de acompanhamento com um link para o evento online. Também pode ler a descrição do evento na Billetto, onde um organizador do evento deve descrever como participar no evento online. Para mais informações sobre este tópico, leia aqui.

  • O que é a proteção contra reembolso e por que eu precisaria dela?

    A Proteção de Reembolso oferece-lhe a garantia de, se circunstâncias imprevistas e inevitáveis interferirem na sua capacidade de participar de um evento, poder solicitar um reembolso. Para mais informações sobre este tópico, leia aqui.

Upptäck mer