skip to main content

L'evento è terminato - Vi siete persi questo evento?

Date un'occhiata a questi prossimi appuntamenti selezionati a mano!Per i dettagli degli eventi passati, scorrete in basso.
Caricamento...
 
 
Nearby events
Caricamento...
 
 
Inizio di uno stesso tipo
Caricamento...
 
 
Eventi dello stesso tipo
Eventi consigliati per te
Caricamento...
 
 

Ginprovning på Hernö Gin

l'evento è terminato

Ginprovning på Hernö Gin

Da SEK 425,00

Luogo

Data

Lug 15 2021 15:00 - 17:00

Descrizione

Ginprovning på Hernö Gin.
Varje onsdag till söndag, 30 juni – 15 augusti.

Ginprovning, fem sorters gin, kl. 15–17.
Hernö Gin är beläget i byn Dala, strax utanför Härnösand, där provningen hålls i vårt destilleri, precis intill de handslagna kopparpannorna Marit och Yvonne. Du börjar med en välkomstdrink och får ta del av berättelsen om Hernö Gins resa, från idé och grundande till att i dag vara Europas mest prisbelönta ginvarumärke. Under ledning av en av våra erfarna provningsledare får du sedan prova fem utvalda ginsorter och lära dig mer om ginskapande och gin i allmänhet. Efter provningen har du möjlighet att köpa glas och andra barrelaterade produkter. 

Utöka upplevelsen med trerätters middag på lördagar, kl.17–21.
I samband med provningen är du välkommen att förboka Hernö Gin Bistro Special, en specialkomponerad meny med tre rätter.
• Förrätt: Klassisk Skagentoast med räkor, dill, gräslök, pepparrot, citron och smörstekt toast. 
• Varmrätt: Ryggbiff från Dalsjöfors med ramslök, sotad grönsparris och friterad nypotatis. Alt. Röding från Landön med nässelhollandaise, frasiga nässlor, hasselnötter, citroninkokt kronärtskocka, grönsparris, krasse och nypotatis.
• Efterrätt: Rabarber från Haga. Gräddfilspannacotta med älgört, inkokt rabarber, rabarbersorbet och mandelkaka.

Dryck tillkommer. 

Specialkost? Vi hjälper dig. Kontakta oss på tfn 0611-505 770 eller visit@hernogin.com

Tillsammans för god besöksmiljö under pågående pandemi.
En trygg besöksmiljö och säkra avstånd är ett gemensamt ansvar. Genom att följa Folkhälsomyndighetens föreskrifter dagligen säkerställer vi att vi kan anpassa förutsättningar och rutiner till gällande restriktioner. Vi hoppas att du hjälper oss genom att ta ansvar för din egen och dina medmänniskors hälsa.

Detta gör vi för att trygga ditt besök hos oss:
• Vi säljer endast biljetter till våra provningar online för att reducera personliga kontakter. 
• Vi begränsar maxantalet besökare till 34 personer vid varje provning. 
• Vi möter dig utanför destilleriet och släpper in små grupper i taget. 
• Vi placerar maximalt fyra personer vid varje bord och med en meters mellanrum. 
• Vi tillhandahåller handsprit på olika platser i destilleriet och vi spritar själva händerna. 
• Vi stannar hemma vid symptom. Endast friska medarbetare får vistas på vår arbetsplats.

Detta tror vi du gör för att hjälpa oss.
• Du värnar om dina medmänniskor, tar personligt ansvar och följer gällande rekommendationer.
• Du väntar utanför destilleriet och håller avstånd om det är kö.
• Du sitter kvar på din anvisade plats under provningen.
• Du håller avstånd till andra.
• Du tvättar/spritar händerna.
• Du stannar hemma vid symptom. Kontakta oss så hjälper vi dig boka om dina biljetter till ett senare tillfälle.

Tack för din hjälp och visad hänsyn. Tillsammans begränsar vi smittspridningen.

Organizzatore

Luogo dell'evento

Hernö Gin Hernö Gin, Dala 152, 871 93 Härnösand

FAQ

  • Non ho ricevuto il mio biglietto tramite email. Cosa devo fare?

    La prima cosa da fare è controllare i tuoi filtri di spam/posta indesiderata e le tue caselle di posta in arrivo. I tuoi biglietti sono stati inviati come allegato e alcuni servizi email tendono a considerarli come spam. In alternativa, puoi sempre trovare i tuoi biglietti all'interno del tuo account Billetto, a cui puoi accedere tramite browser o app Billetto dedicata. Per ulteriore assistenza, leggi qui.

  • Desidero annullare il mio biglietto e ricevere un rimborso. Cosa devo fare?

    L'approvazione dei rimborsi è a sola discrezione dell'organizzatore, e dovresti metterti in contatto con l'organizzatore dell'evento per discutere le opzioni a tua disposizione. Per contattare l'organizzatore dell'evento, non devi far altro che rispondere alll'email di conferma del tuo ordine oppure utilizzare il modulo "Contatta l'organizzatore" sul profilo dell'organizzatore. Per ulteriore assistenza, leggi qui.

  • Mi sono registrato sulla lista d'attesa, e adesso?

    Se vengono resi disponibili altri biglietti, riceverai una notifica (tramite email) assieme agli altri iscritti alla lista. L'acquisto avviene in base all'ordine delle richieste effettuate. Per ulteriori informazioni, leggi qui.

  • Dove trovo un link a un evento online?

    Controlla la pagina di conferma o l'email di conferma del tuo ordine. Solitamente, l'organizzatore dell'evento fornisce i dettagli nell'email di conferma dell'ordine, oppure in un'email successiva contenente un link all'evento online. Puoi anche leggere la descrizione dell'evento su Billetto, dove l'organizzatore dell'evento dovrebbe descrivere le modalità per accedere all'evento online. Per ulteriori informazioni, leggi qui.

  • Cos'è la Protezione Rimborso e perché dovrebbe servirmi?

    La Protezione Rimborso ti fornisce la garanzia che, laddove circostanze imprevedibili e inevitabili interferiscano con la tua possibilità di partecipare a un evento, potrai richiedere un rimborso. Per ulteriori informazioni, leggi qui.

Upptäck mer