saltar al contenido principal

Evento finalizado - ¿Se ha perdido este evento?

Eche un vistazo a los próximos que hemos seleccionado.Si desea conocer los detalles de eventos anteriores, desplácese hacia abajo.
Cargando...
 
 
Nearby events
Cargando...
 
 
Proveedores del mismo tipo
Cargando...
 
 
Eventos del mismo tipo
Eventos Recomendados
Cargando...
 
 

Ginprovning på Hernö Gin

evento terminado

Ginprovning på Hernö Gin

De SEK 425,00

Ubicación

Fecha

Jun 30 2021 15:00 - 17:00

Descripción

Ginprovning på Hernö Gin.
Varje onsdag till söndag, 30 juni – 15 augusti.

Ginprovning, fem sorters gin, kl. 15–17.
Hernö Gin är beläget i byn Dala, strax utanför Härnösand, där provningen hålls i vårt destilleri, precis intill de handslagna kopparpannorna Marit och Yvonne. Du börjar med en välkomstdrink och får ta del av berättelsen om Hernö Gins resa, från idé och grundande till att i dag vara Europas mest prisbelönta ginvarumärke. Under ledning av en av våra erfarna provningsledare får du sedan prova fem utvalda ginsorter och lära dig mer om ginskapande och gin i allmänhet. Efter provningen har du möjlighet att köpa glas och andra barrelaterade produkter. 

Utöka upplevelsen med trerätters middag på lördagar, kl.17–21.
I samband med provningen är du välkommen att förboka Hernö Gin Bistro Special, en specialkomponerad meny med tre rätter.
• Förrätt: Klassisk Skagentoast med räkor, dill, gräslök, pepparrot, citron och smörstekt toast. 
• Varmrätt: Ryggbiff från Dalsjöfors med ramslök, sotad grönsparris och friterad nypotatis. Alt. Röding från Landön med nässelhollandaise, frasiga nässlor, hasselnötter, citroninkokt kronärtskocka, grönsparris, krasse och nypotatis.
• Efterrätt: Rabarber från Haga. Gräddfilspannacotta med älgört, inkokt rabarber, rabarbersorbet och mandelkaka.

Dryck tillkommer. 

Specialkost? Vi hjälper dig. Kontakta oss på tfn 0611-505 770 eller visit@hernogin.com

Tillsammans för god besöksmiljö under pågående pandemi.
En trygg besöksmiljö och säkra avstånd är ett gemensamt ansvar. Genom att följa Folkhälsomyndighetens föreskrifter dagligen säkerställer vi att vi kan anpassa förutsättningar och rutiner till gällande restriktioner. Vi hoppas att du hjälper oss genom att ta ansvar för din egen och dina medmänniskors hälsa.

Detta gör vi för att trygga ditt besök hos oss:
• Vi säljer endast biljetter till våra provningar online för att reducera personliga kontakter. 
• Vi begränsar maxantalet besökare till 34 personer vid varje provning. 
• Vi möter dig utanför destilleriet och släpper in små grupper i taget. 
• Vi placerar maximalt fyra personer vid varje bord och med en meters mellanrum. 
• Vi tillhandahåller handsprit på olika platser i destilleriet och vi spritar själva händerna. 
• Vi stannar hemma vid symptom. Endast friska medarbetare får vistas på vår arbetsplats.

Detta tror vi du gör för att hjälpa oss.
• Du värnar om dina medmänniskor, tar personligt ansvar och följer gällande rekommendationer.
• Du väntar utanför destilleriet och håller avstånd om det är kö.
• Du sitter kvar på din anvisade plats under provningen.
• Du håller avstånd till andra.
• Du tvättar/spritar händerna.
• Du stannar hemma vid symptom. Kontakta oss så hjälper vi dig boka om dina biljetter till ett senare tillfälle.

Tack för din hjälp och visad hänsyn. Tillsammans begränsar vi smittspridningen.

Recinto

Hernö Gin Hernö Gin, Dala 152, 871 93 Härnösand

FAQ

  • No he recibido mi entrada por correo electrónico. ¿Qué tengo que hacer?

    Lo primero que debes hacer es revisar tus filtros de spam/basura y tus bandejas de entrada. Tus entradas se envían como un archivo adjunto y algunos servicios de correo electrónico pueden considerarlas spam. Alternativamente, siempre puedes encontrar tus entradas en tu cuenta de Billetto a la que puedes acceder desde un navegador o en la app de Billetto. Si necesitas más ayuda con esto, consulta este artículo.

  • Quiero cancelar mi entrada y recibir un reembolso. ¿Qué tengo que hacer?

    Los reembolsos quedan totalmente a discreción del organizador del evento, y debes ponerte en contacto con este para saber las opciones disponibles. Para ponerte en contacto con el organizador del evento, simplemente responde al correo electrónico de confirmación de tu pedido o usa el formulario "Contactar al organizador" en el perfil del organizador. Si necesitas más ayuda con esto, consulta este artículo.

  • Me he apuntado en la lista de espera, ¿qué pasa ahora?

    Si se ponen más entradas a la venta, se te notificará (por correo electrónico) a ti y a otros que se han apuntado en la lista. Las entradas se compran por orden de llegada. Para obtener más información, consulta este artículo.

  • ¿Dónde puedo encontrar un enlace a un evento en línea?

    Consulta la página de confirmación de tu pedido o el correo electrónico de confirmación del pedido. Normalmente, el organizador del evento proporciona los detalles en el correo electrónico de confirmación del pedido o puede enviarte un correo electrónico de seguimiento con un enlace al evento en línea. También puedes leer la descripción del evento en Billetto, donde el organizador del evento debe incluir instrucciones sobre cómo unirse al evento en línea. Para obtener más información sobre esto, consulta este artículo.

  • ¿Qué es la garantía de reembolso y por qué la necesitaría?

    La garantía de reembolso te da la seguridad de que, si por circunstancias imprevistas e inevitables no puedes asistir a un evento, podrás pedir un reembolso. Para obtener más información sobre esto, consulta este artículo.

Upptäck mer