skip to main content

Evento terminado - Perdeu este evento

Veja estas próximas seleccionadas a dedo!Para obter informações sobre eventos anteriores, basta deslocar-se para baixo.
A carregar...
 
 
Nearby events
A carregar...
 
 
Início do mesmo tipo
A carregar...
 
 
Eventos do mesmo tipo
Eventos recomendados
A carregar...
 
 

Båttur Nybrokajen - Edsbergs slott - Nybrokajen, fredag 11 september 2020

O evento terminou

Båttur Nybrokajen - Edsbergs slott - Nybrokajen, fredag 11 september 2020

De Gratuito

Localização

Data

Sep 11 2020 17:00 - 21:00

Descrição

Nytt datum på grund av Corona, men vi kör i september!

Båten Delfin X avgår från Nybrokajen, Kajplats 13, kl. 17.00 och går tillbaka till Nybrokajen från Edsbergs slott kl. 19.00.
Ta pendeln in till Stockholm och göra något mysigt? -Gå på museum, äta på någon god restaurang eller bara njuta av allt vackert som finns att titta på. För att sen ta båten hem till Sollentuna. Jag lovar, en så häftig upplevelse.

Eller så tar ni helt enkelt båten in till Stockholm. Kanske tar en kopp kaffe eller varför inte ett glas bubbel... Eller! För att sedan gå på en schysst krog och äta en god middag eller så tar ni bara pendeln tillbaka till Sollentuna.

Vad ni än väljer så är jag övertygad om att ni kommer att få en upplevelse som ni inte kommer att glömma. Edsvikens vatten är något speciellt. Något att uppleva.

Det går att köpa enklare mat, såsom wraps och fikabröd. Självklart kommer det också att gå att köpa varma och kalla drycker och även drycker med och utan alkohol.

Båten Delfin X, avgår 17.00 från Kajplats 13. Sen vänder båten 19.00 vid ångbåtsbryggan, vid Edsbergs slott.

En serviceavgift för Billetto.se är INKLUDERAD i priset. Billetto säljer och en biljettförsäkring, om olyckan skulle vara framme. Köper du flera biljetter, så är nog detta ingen dum idé.

Observera att detta inte är en guidad tur. Det är medvetet från min sida, då min tanke är att ni skall kunna sitta och njuta av utsikten. Vill ni hänga med? Ta fram google maps... ;)

Varmt välkommen ombord!

Skepp ohoj!

Andréas Näsman

0706-235235 andreas.naesman@gmail.com

Observera att båten har ett trappsteg ner, så den är ej handikappanpassad. Men självklart hjälper jag till så gott det bara går.

++++++++++++++++++++++++

Coronavirus - Covid-19. Skulle det vara så att det inte anses lämpligt med att köra båtturer som denna, så kommer jag självklart att ställa in och pengarna betalas tillbaka, eller att vi bokar om till ett nytt datum. 

Se även info från Billetto.

Du som arrangör blir inte ålagd någon kostnad vid ett inställt event. 
Om du ställer in eventet blir så återbetalas biljettpriset till biljettköparna men inte avgiften (eller eventuella hanteringsavgifter för tilläggstjänster) oavsett om avgiften är inkluderad eller exkluderad i priset.  

Här kan du läsa mer om våra återbetalningsvillkor: 
https://billetto.co.uk/l/legal-documents#refund 
https://billetto.co.uk/l/legal-documents#terms (12.3)

Avgiften täcker bl.a. den service som vår plattform ger dig till att sälja biljetter och biljettköparna att köpa och få sina biljetter tillsänt sig. Vid ett inställt event täcker avgiften hanteringskostnaderna vi har för överföringen av pengar tillbaka till biljettköparna m.m. Utan avgiften har vi inte möjlighet att erbjuda någon tjänst eller service, inte heller i denna specifika situation som råder. 

Local

Nybrokajen Nybrokajen, Stockholm, Sollentuna, 11148 Stockholm

FAQ

  • Não recebi o meu bilhete por email. O que devo fazer?

    A primeira coisa a fazer é verificar os seus filtros de spam/lixo e caixas de entrada. Os seus bilhetes foram enviados como anexos e podem ser considerados spam por alguns serviços de email. Alternativamente, pode sempre encontrar os seus bilhetes na sua conta Billetto à qual pode aceder pelos navegadores ou através da app dedicada Billetto. Para mais ajuda sobre este tópico, leia aqui.

  • Desejo a cancelar o meu bilhete e receber um reembolso. O que devo fazer?

    A aprovação de reembolsos fica inteiramente a critério do organizador do evento, e você deve entrar em contacto com o organizador do evento para discutir que opções estão disponíveis para si. Para entrar em contacto com o organizador do evento, basta responder ao seu email de confirmação do pedido ou usar o formulário "Contactar organizador" no perfil do organizador. Para mais ajuda sobre este tópico, leia aqui.

  • Já me inscrevi na lista de espera, o que acontece agora?

    Se forem disponibilizados mais bilhetes, será notificado (por email) entre outros que se juntaram à lista. A compra é por ordem de chegada. Para mais informações, leia aqui.

  • Onde encontro um link para um evento online?

    Consulte a página de confirmação do pedido ou o email de confirmação do pedido. Normalmente, o organizador do evento fornece os detalhes no email de confirmação do pedido ou pode enviar um email de acompanhamento com um link para o evento online. Também pode ler a descrição do evento na Billetto, onde um organizador do evento deve descrever como participar no evento online. Para mais informações sobre este tópico, leia aqui.

  • O que é a proteção contra reembolso e por que eu precisaria dela?

    A Proteção de Reembolso oferece-lhe a garantia de, se circunstâncias imprevistas e inevitáveis interferirem na sua capacidade de participar de um evento, poder solicitar um reembolso. Para mais informações sobre este tópico, leia aqui.

Upptäck mer