skip to main content

Event ended - Missed this event?

Check out these handpicked upcoming ones!For past event details, just scroll down.
Loading...
 
 
Event from same category
Loading...
 
 
Similar experiences
Recommended Events
Loading...
 
 

Att göra en SCIP-anmälan

Event ended

Att göra en SCIP-anmälan

From SEK 625.00

Online Event

Date

Oct 27 2022 08:30 - 10:00

Description

Med utgångspunkt från tidigare genomförda grundutbildningar kring den s.k. SCIP-databasen erbjuder nu REP-gruppen (Regelefterlevnad Produkter) ett antal fördjupningsutbildningar under hösten 2022. Fördjupningstillfällena kommer att fokusera på delar av den övergripande utbildningen som betraktas vara av speciellt intresse. REP-gruppen drivs genom ett samarbete mellan Teknikföretagen, Teknikföretagens Branschgrupper, Mobility Sweden och Ramberg advokater.

Utbildningstillfälle 2, torsdagen den 27 oktober kl. 08:30 - 10:00
Att göra en SCIP-anmälan: Vid detta utbildningstillfälle får du en praktisk genomgång av hur du överför din sammanställda information till rätt fält i din SCIP-anmälan.

Varmt välkommen!

Din anmälan gör du senast den 13 oktober!

Avgift: 625kr (inkl. moms). Anmälan är bindande och avgiften är inte återbetalningsbar, men det går bra att ändra deltagare vid förhinder. Du betalar snabbt och enkelt med kort eller Swish. Lösningen är vald för att kunna erbjuda dessa viktiga utbildningar till ett riktigt förmånligt pris!

Länk till mötet kommer att mailas till registrerade deltagare ett par dagar före utbildningen.


Vid frågor - maila till: anna.henstedt@mobilitysweden.se 

Organiser

FAQ

  • I have not received my ticket via email. What should I do?

    The first thing to do is check your spam/junk filters and inboxes. Your tickets were sent as an attachment and can be thought of as spam by some email services. Alternatively, you can always find your tickets in your Billetto account that you can access in the browsers or the dedicated Billetto app. For more help with this, read here.

  • I wish to cancel my ticket and receive a refund. What should I do?

    The approval of refunds is entirely at the event organiser’s discretion, and you should get in contact with the event organiser to discuss what options are available to you. To get in touch with the event organiser, simply reply to your order confirmation email or use the "Contact organiser" form on the organiser's profile. For more help with this, read here.

  • I have registered on the waiting list, what happens now?

    If more tickets become available you will be notified (by email) amongst others who have joined the list. Purchasing is on a first-come first-serve basis. For more information, read here.

  • Where do I find a link to an online event?

    Check your order confirmation page or order confirmation email. Usually, the organiser of the event provides the details in the order confirmation email or they might send you a follow-up email with a link to their online event. You might also want to read the event description on Billetto where an event organiser should describe how to join the event online. For more information on this, read here.

  • What is refund protection and why would I need it?

    Refund Protection provides you with the assurance that if unforeseen and unavoidable circumstances interfere with your ability to attend an event you can claim a refund. For more information on this, read here.

Upptäck mer