Vinprovning: Chile
Vinprovning: Chile
Fra 284,00 SEK
Sted
Dato
Beskrivelse
Chile; vinproduktion sedan 1500-talet
Landet som tyvärr brottas lite med ryktet att främst massproducera billiga lådviner men ändå med ganska hög kvalitet med tanke på priset. Men är det allt Chile är?
I denna provning utforskar vi Chiles vinhistoria, vad som gör detta land till något helt unikt, men också ta en titt på vart Chile är på väg. Allt detta med hjälp av sju viner som förhoppningsvis visar att det händer så mycket med i Chile än vad vi kanske känner till.
Vi ses i lokalen på Manhemsgatan 7. Ingången är på baksidan av huset vid innergården.
Håll gärna koll på Facebook-gruppen för uppdateringar.
Vi fixar lite tilltugg efter vi har provat det sista vinet i vanlig ordning, men ät gärna något innan ni kommer så ni pallar med.
Är ni allergiska mot något eller har preferenser kring mat, säg gärna till i förväg så vi hinner förbereda oss. Maila oss i så fall på cheers@fyraflaskor.se
Håll gärna koll på Facebook-gruppen för uppdateringar och för-snack.
Avbokningar kan göras fram till 48 timmar innan tiden för provningen. Då får ni en återbetalning minus Billettos avgifter. Detta är för att vi har delat kostnaden för vinerna på antalet deltagare, och om vi inte hinner hitta en ersättare så går vi back.
Arrangør
Spontana vinprovningar tillsammans med vänner, bekanta och snart bekanta i Stockholmstrakten. Ofta kring ett tema i hopp om att öka vår kunskap i ett valt ämne.
Lokale
Manhemsgatan 7 ⎯ Aspudden, 126 52 Hägersten
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
Er du en arrangør?
Maksimer suksessen for ditt event med Billetto - billettplattformen som hjelper deg med å selge flere billetter, markedsføre, og spare tid.