Vad är kul?
Vad är kul?
Fra 295,00 SEK
Sted
Beskrivelse
Vad är kul? - Och varför ska du ha det på jobbet?
Du blir inte kreativ och produktiv bara genom att fokusera på ord, skapa stela organisationskartor och följa strikta regler. Det hjälper inte heller att stirra sig blind på siffror. Att enbart satsa på arbetsglädje och lycka, kan gå bättre men det är väldigt individuellt och ger inte alltid mätbara resultat. Däremot finns det en metod som kombinerar allt detta – en metod som gör att du både har kul på jobbet och samtidigt ökar produktiviteten och lyfter företagets framgångar!
Välkommen till en fantastisk föreläsning om hur ni skapar bättre sammanhållning, blir mer effektiva och har roligare på jobbet – och hur det kommer att förbättra era resultat! Vi kommer att gå igenom både teoretiska grunder och hur ni rent praktiskt får in mer kul på jobbet och i livet i stort!
Föreläsningen kopplas också samman med det systematiska arbetsmiljöarbetet samt organisatorisk och social arbetsmiljö. Målet är att öka engagemanget och produktiviteten, vilket i sin tur minskar oönskad personalrotation och sjukskrivningar.
Helt enkelt en föreläsning som visar hur du kan förbättra alla dina resultat med 10% på lång sikt – samtidigt som du har kul på jobbet!
Detta får du ta del av i föreläsningen:
Vad är kul (enligt forskningen)
De positiva effekterna av att kunna ha kul på jobbet
Hur du balanserar att älska ditt arbete med krav och måsten
Tekniker för att skapa mer glädje och ökad gemenskap
Hur du identifierar hindrena för att ha kul
Gunnar Söderberg arbetar som föreläsare och utbildare, specialiserad på ledarskap och arbetsmiljö. Han är även lekifikationsexpert, speldesigner och har drivit standupklubbar i många år.
Arrangør
Gunnar Söderberg arbetar som föreläsare och utbildare, specialiserad på ledarskap och arbetsmiljö. Han är även lekifikationsexpert, speldesigner och har drivit standupklubbar i många år.
Lokale
Sagateatern, Österlånggatan 59, 507 10 Borås
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.