Upptäck Göteborgs Hamn
Upptäck Göteborgs Hamn
Fra Gratis
Sted
Dato
Beskrivelse
Följ med på en guidad båttur och se Göteborgs Hamn på nära håll. Den vetgirige kan gå på en guidad visning av utställningen Stad längs vattnet innan avgång.
Bakåt i tiden lossades kaffe, te och bananer mitt i centrala Göteborg. Idag sker den mesta av aktiviteten i ytterhamnarna så därför är det inte konstigt att många tror att staden saknar en levande hamn. Vi erbjuder guidade båtturer tillsammans med Göteborgs Hamn. ta chansen att se hamnen på nära håll och se staden från vattnet.
Börja gärna med att delta i en av våra visningar av Stad längs vattnet. Utställningen rör sig från det globala hamnsystemet till den lokala kajkanten.
Biljett
50 kr, gratis för barn/ungdom 0–15 år. Endast förköp. Köp biljetten här på Billetto eller i museets reception, 031- 368 35 50. Biljetter som reserverats i vår reception hämtas och betalas senast tre dagar innan båtturen. Begränsat antal platser.
Tider
Visning av Stad längs vattnet:
Alla datum nedan, 12.00 och 12.30 (20 min)
Båttur:
Fredag 29 juni, 13.30 (90 min) - denna dag ligger kryssningsfartyget Viking Sun i hamn
Tisdag 10 juli, 13.30 (90 min)
Tisdag 24 juli, 13.30 (90 min)
Onsdag 8 aug, 13.30 (90 min) - denna dag ligger kryssningsfartyget Queen Elisabeth i hamn
Söndag 2 sep, 13.30 (90 min)
Plats
Visningen är på museet, Karl Johansgatan 1-3, närmaste hållplats Stigbergstorget.
Båtturen avgår från kajen mellan Amerikaskjulet och Stenas Danmarksterminal.
Närmaste parkering: Väster om Amerikaskjulet, adress Fiskhamnen 13.
Från museet finns en gångväg till kajen, det tar ca 15 min att gå.
Service & Tillgänglighet
Båten har toalett och café ombord. Det finns sittplatser inomhus för alla deltagare.
Den primära platsen är en våning upp, med trapp, men det går även att sitta på nedervåningen, dock är utsikten inte fullt lika bra här.
Arrangør
Lokale
Sjöfartsmuseet Akvariet, Karl Johansgatan 1-3, 414 59 Göteborg
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
Upptäck Göteborgs Hamn
Fra Gratis