arrangementet ble avsluttet

Produktakademi 2020

490,00 SEK

Sted

Dato

14. Mars 2020, 10:00 - 16:00

Beskrivelse

Viktig Information

 

Det har inte gått någon förbi att vi just nu har en global extraordinär situation där det gäller att agera ansvarsfullt. Under rådande omständigheter intar vi försiktighetsprincipen och agerar vad vi i nuläget bedömer som ansvarsfullt. Av denna anledning har vi valt att inte samla en mängd människor i Stockholm för en Produkt Akademi utan i stället vara lösningsorienterade och, denna gången, livesända Produkt Akademin direkt ifrån huvudkontoret i Luxembourg!

  1. Du som köper en biljett till Produkt Akademin, kommer att få en länk skickat till dig till livesändningen. Klicka på länken och du är inne.

2. Du kommer även att få alla erbjudanden som vi alltid erbjuder på en Produkt Akademi, skickade till dig. Dessa fyller du i som vanligt och skickar in till oss senast måndagen den 16’e mars. kl 24.00

3. Som alltid ingår en gratisprodukt i biljetten till Produkt Akademin men denna gången, som en liten extra uppmuntran, kommer vi att skicka dig inte en utan två Activize Oxy Plus gratis. Dessa skickas helt automatiskt till dig i din nästa beställning.

Tiderna är de samma och Produkt Akademin är schemalagd nu på lördag den 14’e mars kl. 10.00 – 16.00.

Biljettförsäljningen kommer att vara öppen fram till i morgon fredag, kl. 12.00. Då gäller så klart dessa nya premisser.

Vi är övertygade om att du har full förståelse för att vi under rådande omständigheter måste vara ansvarstagande och vi hoppas att du uppskattar den lösning på den uppkomna, extraordinära situationen vi nu har presenterat.

Nu gör vi det bästa av situationen och ser fram emot en fantastisk Produkt Akademi med Dr. Iken

 


Arrangør

Lokale

Clarion Hotel Sign Clarion Hotel Sign, Östra Järnvägsgatan 35, 101 26 Stockholm

Hjelp - FAQ

  • Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?

    Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.

  • Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?

    Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.

  • Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?

    Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.

  • Hvor finner jeg lenkene til netteventer?

    Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.

  • Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?

    Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.