Meningsfulla samtal: Att kunna berätta och lyssna, utan att värdera
Meningsfulla samtal: Att kunna berätta och lyssna, utan att värdera
Fra 340,00 SEK
Sted
Dato
Tags
Beskrivelse
Välkommen till en kombinerad AW-workshop, där jag bjuder på dricka med tilltugg och pratar om konsten att skapa trygga och meningsfulla samtal. Och, om vilka förmågor vi behöver träna på för att lyckas med det.
All dialog baseras primärt på två roller, den som berättar och den som
lyssnar. Men hur gör man för att det ska bli ett meningsfullt samtal?
En utmaning är att kunna beskriva sina upplevelser utan att lägga in
värderingar som gör att den andre kanske får svårt att lyssna. En annan
utmaning är att kunna lyssna med bibehållen nyfikenhet och fokus på den andres
perspektiv, utan att bli distraherad av sina egna tankar och behov av att få
påverka.
Med avstamp i dessa två roller (eller beteenden) utforskar jag de mänskliga,
medfödda förmågor vi alla besitter och som vi behöver använda oss av för att
skapa samtal som ger mening och kvalitet i en relation - oavsett om det är på
jobbet eller privat. Jag går även igenom hur vi praktiskt kan träna på att
dansa mellan berättare och lyssnare, så att vi kan bjuda upp andra till samtal
som flödar trygghet.
Varmt välkommen!
Eva Hamboldt,
Neuroledarskap i praktiken
Lite mer om Meningsfulla samtal
Att 'beskriva sina upplevelser' och att 'nyfiket utforska andras perspektiv'
är två av de fem mänskliga förmågor som utgör modellen för Meningsfulla samtal
(mitt alternativ till Feedback). En förmåga som blir allt viktigare i de
turbulenta tider som vi lever i.
Modellen är ett ramverk att nyttja för att föra samtal med sig själv, såväl som
med andra och utgår från neurovetenskaplig forskning (bl a SCARF-modellen),
beteendevetenskapliga teorier, evolutionär forskning och österländsk visdom.
Boken "Feedbackrevolutionen" kommer finnas tillgänglig att köpa på
plats.
Lokale
Prästgatan 28, Prästgatan 28, 111 29 Stockholm
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
Meningsfulla samtal: Att kunna berätta och lyssna, utan att värdera
Fra 340,00 SEK