MEDLEMSKAP FRITZ'S CORNER
MEDLEMSKAP FRITZ'S CORNER
Fra Gratis
Sted
Dato
Beskrivelse
PREMIUMMEDLEM
Medlemskapet innebär att man som premiummedlem får komma in till reducerat pris på våra arrangemang och får delta i fin-fina utlottningar av t.ex. biljetter och skivor (se Tävlingsfliken på hemsidan). Som medlem är det även ofta en sänkt åldersgräns på våra spelningar. Dessutom stödjer du ju också Stockholms musikliv!
Som premiummedlem i Fritz's Corner blir du även kallad till vårt årsmöte som äger rum under våren varje år. Där kan ni bland annat vara med och påverka vår verksamhet.
När du är premiummedlem i Fritz's Corner får du även rabatt på våra favorithak Louie Louie ochBio Rio. Visa bara upp ditt medlemskort så får du rabatt. (OBS! Gäller ej på redan befintliga erbjudanden och rabatter)
Medlemskapet gäller ett år från det datum du betalar medlemsavgiften.
STÖDMEDLEM
Utöver premiummedlemskapet kommer det nu i år finnas möjlighet att bli stödmedlem, detta medlemskap är gratis och innebär att ni får ta del av våra medlemsutskick samt vara med på våra medlemsarrangemang på bland annat Virkesvägen. Detta medlemskap gäller per kalender år och berättigar inte till ett fysiskt medlemskort.
Viktig info:
Observera att ni måste fylla i alla uppgifter korrekt för att vi ska kunna skicka ut medlemskortet till er. Era uppgifter används enbart till Fritz's Corners interna medlemsregister. Medlemskort och medlemsbrev skickas normalt ut varje vecka. Hinner du inte få ditt kort innan du ska gå på något arrangemang fungerar din utskrivna PDF-biljett som giltigt medlemskort tills du fått medlemskortet i posten.
Skulle ni inte ha möjlighet att köpa medlemskapet via Billetto kan ni maila till oss på fritz@fritzscorner.se så löser vi det.
Arrangør
Lokale
Götgatan 71, 11621 Stockholm
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
MEDLEMSKAP FRITZ'S CORNER
Fra Gratis