Klädbytarparty
Klädbytarparty
Sted
Dato
Beskrivelse
Hur funkar detta klädbytarparty?
1. Sortera
Börja med att sortera dina kläder hemma; spara, swoppa eller återvinn. Kom ihåg att vi söker den typ av kläder som du själv vill hitta i butiken, snyggt, rent och relevant.
Hos oss är kläder, accessoarer och skor till dam, barn och herr lika välkomna. Vi tar även fina leksaker och barnböcker på vår barnavdelning.
2. Kom till vårt klädbytarparty i butiken den 2 Juni kl 18:30-20:30.
3. Bli medlem
Du behöver registera dig som medlem i butiken innan du kan swoppa, för det behövs giltig legitimation.
4. Urval
Vi kommer att göra ett urval ur de kläder och varor som du tar med till butiken. Vi letar efter sådant som är tipp topp - i säsong, vintage eller klassiskt. Per inlämning tar vi emot max 10 plagg eller artiklar för vuxna och 20 för barn.
5. Värdering
Dina varor prissätts utifrån vår valuta som heter gröna hjärtan och värderas utifrån kvalitet, skick och ursprungligt pris. Passa på att fråga under värderingen så förklarar vi gärna.
6. Inlämningsavgift
Alla som lämnar in betalar en inlämningsavgift på 25 % av värdet av de inlämnade varor.
I SAMBAND MED SKÅNE INNOVATION WEEK SÅ HAR DU 50% RABATT PÅ INLÄMNINGSAVGIFTEN. PASSA PÅ OCH TA MED GODBITARNA!
Exempel; Värdet på din inlämnade tröja är 100 kr, din inlämningsavgift blir då 25 kr (skåne innovation week blir då 12,50kr) Du kan sedan handla till ett värde av 100 kr i butiken.
7. Gröna hjärtan
Det samlade värdet på varorna kommer sedan omvandlas till valutan gröna hjärtan. Ett hjärta är värt 20 kronor.
Exempel; Din tröja värderades till ett försäljningspris på 100 kr, vilket ger dig 5 gröna hjärtan att handla för i butiken.
8. Handla
Du kan välja mellan att handla direkt eller spara dina hjärtan till ett senare tillfälle.
För mer information, se hemsidan www.swopshop.se
Lokale
Själbodgatan 2C, 211 35 Malmö
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
Klädbytarparty
Fra Gratis