Jullunch för Stockholms hemlösa
Jullunch för Stockholms hemlösa
Fra 100,00 SEK
Sted
Dato
Beskrivelse
Torsdagen den 17 december kl 11.00 är det jullunch i Kungsan vid Stora scen. Där bjuds alla personer i hemlöshet på skinkmackor och gröt!
Ta ledigt ett par timmar, klä er varmt, kom och hjälp till och smaka årets mest värdefulla skinksmörgås och gröttallrik. Den som inte hinner komma – sprid gärna budskapet!
Nytt för i år är att du nu kan köpa biljetter till jullunchen i förväg. Passa på att bjuda din personal på årets mest välgörande lunch. Eller varför inte ge bort en extra god julklapp!
Det är Johan Turesson och Anders Sewerin från Smaka på Stockholm som tagit initiativet och som tillsammans med Stockholms Stadsmission nu anordnar jullunchen för fjärde året i rad.
och vi får hjälp av:
Stefano Catenacci, Mathias Dahlgren, Fredrik Eriksson, Jacob Holmström, Ulrika Brydling, Christer Svanteson, Jonas Lundgren, Sigrid Bárány, Roland Persson, Sven-Åke Larsson, Viktor Westerlind m.fl. som griljerar skinkor och kokar gröt.
Lasse Lindbom som tar med sina kompisar och ser till att det svänger lite stämningsfullt vid Stora scenen.
Yvonne och Mirjam på Kungsträdgården, Peter på Yellow Line, Jocke på Denckert El, Erik och Håkan på Sanifix, Richard på RGR Security, Micke på Sita och Mats på ICA Maxi Nacka ser till att allt kommer på plats i Kungsan.
Flera leverantörer hjälper oss med all mat och dryck, bl. a. Martin&Servera, Carlsberg, Delicato, Blossa, Bröderna Carlssons Charkuterier och Fazer. Butiksägare i Sickla Köpkvarter som bidragit med värmande julklappar är Naturkompaniet, Intersport och Sealife samt Adidas Outlet och MnO Outlet i Sjöstaden.
Lokale
Kungsträdgården, Jussi Björlings allé 5, 103 91 Stockholm
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
Jullunch för Stockholms hemlösa
Fra 100,00 SEK