Gå til hovedinnhold
Event er avsluttet - Gikk du glipp av dette event? Sjekk ut disse andre events som skjer snart For tidligere eventsdetaljer, bare rull ned.

Besøk hendelser på nytt

Laster ...

 
 

Laster ...

 
 

Populære eventer

Laster ...

 
 

Nearby events

Julbord på Blackbird (söndag 17:e december)

arrangementet ble avsluttet

Julbord på Blackbird (söndag 17:e december)

Fra Gratis

Sted

Dato

17. Desember 2017, 17:00 - 21:00
Billetto Peace of Mind
Stressfri booking: Billetto garanterer refusjon ved avlyste eventer. Les mer
Betalingsmetoder akseptert:

Beskrivelse

Veganskt julbord på Blackbird!
Under 13 dagar i december puttar vi undan den vanliga menyn för att satsa helhjärtat på årets julbord. På julbordet kommer vi att veganisera julrätter som sill, skinka, korv och janssons men också fokusera på alla de härliga grönsaker som har sin bästa tid nu. Ett litet gottebord samt alkoholfri glögg ingår i priset. Övrigt dryck köpes på plats i baren. Förutom vårt vanliga sortiment av öl, vin, drinkar, juice och läsk kommer vi ha julmust, snaps, spets till glöggen och kanske nåt mer i barhyllan.

Datum & tider
Maten serveras mellan tiderna som anges nedan. Ni behöver alltså inte dyka upp precis vid öppning. Restaurangen är öppen en timme till så ni kan sitta kvar och chilla, dricka öl och äta klart.

  • Onsdag 6/12 kl 18-21
  • Torsdag 7/12 kl 18-21
  • Fredag 8/12 kl kl 18-21
  • Lördag 9/12 kl 17-21
  • Söndag 10/12 kl 17-21
  • Onsdag 13/12 kl 18-21
  • Torsdag 14/12 kl 18-21
  • Fredag 15/12 kl 18-21
  • Lördag 16/12 kl 17-21
  • Söndag 17/12 kl 17-21
  • Onsdag 20/12 18-21
  • Torsdag 21/12 18-21
  • Fredag 22/12 17-21

Bokning & priser
Vardag 425 kr
Helg 455 kr
Barnpris (5-12 år) 190 kr
Barn 0-4 år äter gratis, men behöver även de en biljett. Maila gärna om ni behöver barnstol.

Övrig information
Allergier
Köket hanterar allergener såsom gluten, soja och nötter. På julbordet kommer vi ha flera rätter tillagade utan gluten (dock med risk för spår av). Vi kan även göra några rätter specifikt tillagade för er med allergier som förbokar och mailar oss på julbord@vegankok.se. Om ni önskar glutenfritt specificera gärna om ni kan äta havremjölk/grädde.

Byte av dag
Billetto kan tyvärr inte ändra datum på biljetter, om en gäst vill byta datum. Gästen behöver köpa de biljetter de vill ha, till rätt datum. Först när de köpt sina nya biljetter kan Billetto göra ett återköp på biljetterna som råkade bli fel. Skicka en bekräftelse här, billetto.zendesk.com/hc/sv/requests/new, med order ID för båda biljetterna, så gör Billett ett återköp med en gång. Observera att det bara är biljettpriset som återbetalas, och inte avgiften. Och att gästen då får betala två orderavgifter, en för den rätta dagen och en för dagen de vill byta bort.

Återköp
Kontakta oss på julbord@vegankok.se
För ett så snabbt och smidigt återköp som möjligt, glöm inte att inkludera det sjusiffriga order ID som står på biljetten, ditt namn och emailadress. Notera att återbetalningarna görs under Billetto Supports öppningstider (Mån-Fre 9-16) och det kan ta upp till 5 bankdagar innan pengarna är på väg tillbaka till kontot (beroende på vilken bank biljettköparen använder sig av). Återköps kan bara göras för pågående event och det är endast biljettpriset som återbetalas, inte avgifterna.

För övriga frågor
Om du vill sitta med ett annat gäng som har bokat samma dag, behöver barnstol eller har andra frågor, maila oss på julbord@vegankok.se

Lokale

Blackbird - Vegankök & Bar, Stigbergsliden 3, 414 63 Göteborg

Hjelp - FAQ

  • Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?

    Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.

  • Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?

    Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.

  • Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?

    Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.

  • Hvor finner jeg lenkene til netteventer?

    Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.

  • Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?

    Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.

Upptäck mer