Julbord på Blackbird
Julbord på Blackbird
Fra Gratis
Sted
Dato
Beskrivelse
Veganskt julbord på Blackbird!
10 dagar i december puttar vi undan den vanliga menyn för att satsa helhjärtat på årets julbord.
På julbordet kommer vi att veganisera julrätter som sill, skinka, korv och janssons men också fokusera på alla de härliga grönsaker som har sin bästa tid nu. Ett litet gottebord samt alkoholfri glögg ingår i priset.
Övrigt dryck köpes på plats i baren. Förutom vårt vanliga sortiment av öl, vin, drinkar, juice och läsk kommer vi ha julmust, snaps, spets till glöggen och kanske nåt mer i barhyllan.
Datum & tider
Maten serveras mellan tiderna som anges nedan. Ni behöver alltså inte dyka upp precis vid öppning. Restaurangen är öppen en timme till så ni kan sitta kvar och chilla, dricka öl och äta klart. Fredag och lördag öppet till 01.00!
- Onsdag 7/12 kl 18-21
- Torsdag 8/12 kl 18-21
- Fredag 9/12 kl kl 18-21
- Lördag 10/12 kl 17-20
- Söndag 11/12 kl 17-20
- Onsdag 14/12 kl 18-21
- Torsdag 15/12 kl 18-21
- Fredag 16/12 kl 18-21
- Lördag 17/12 kl 17-20
- Söndag 18/12 kl 17-20
Obs! Stängt måndag och tisdag 5-6 samt 12-13 dec.
Bokning & priser
Ordinarie pris 395 kr
Barnpris (5-12 år) 180 kr
Barn 0-4 år äter gratis, men behöver även de en biljett. Maila gärna om ni behöver barnstol.
Allergier
Köket hanterar allergener såsom gluten, soja och nötter. På julbordet kommer vi ha flera rätter tillagade utan gluten (dock med risk för spår av). Vi kan även göra några rätter specifikt tillagade för er med allergier som förbokar och mailar oss på julbord@vegankok.se. Om ni önskar glutenfritt specificera gärna om ni kan äta havremjölk/grädde.
För övriga frågor maila till julbord@vegankok.se
Lokale
Blackbird - Vegankök & Bar, Stigbergsliden 3, 414 63 Göteborg
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
Julbord på Blackbird
Fra Gratis