Jobbiga kriser - hur kan man göra för att må bättre? Gratis webinar!
Jobbiga kriser - hur kan man göra för att må bättre? Gratis webinar!
Fra Gratis
Sted
Dato
Beskrivelse
Corona-krisen har drabbat oss inte bara ekonomiskt, den väcker också oro och osäkerhet om framtiden. Webinar Jobbiga kriser - hur kan man göra för att må bättre? Det handlar om stresshantering och självhjälp i krissituationen. Föredraget ges av Anne-Lie Fant som bland annat är samtalsterapeut och coach med flera år erfarenhet av krishantering. Kom och lyssna på hennes webinar på onsdag den 29 april kl. 13.
Anne-Lie kommer prata om:
- Hur vi reagerar på kriser och varför vi reagerar som vi gör.
- Hur du kan skaffa mer lugn och ro inom dig. Du får konkreta lugn och ro verktyg med dig hem.
- När kan du söka stöd om du vill/behöver stöd och hjälp
Anmäl dig senast 28 april 2020, För att säkra din plats. När du anmält dig får du en länk webinariet för att delta.
Varmt välkommen!
Anne-Lie
Arrangør
Anne-Lie Fant är utbildad samtalsterapeut, parterapeut, relationsterapeut och coach hos HumaNova.
Med över 5 års utbildning och över 10 års erfarenhet besitter hon stor kunskap och erfarenhet.
Mitt tidigare arbetsliv:
Jag avslutade med 10 år som chef inom kommunen och allra sist på Länsstyrelsen.
Tidigare hann jag med många olika uppgifter och projekt (ofta som projektledare). Ex.
- Digitalisering
- Mångfald
- Effektivisering
- Samordning
- Upphandling
- Lojalitet
- Miljöcertifiering
- Lönekartläggning
- Konflikthantering
- Jämställdhet m.m.
Lokale
Online, Online
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
Jobbiga kriser - hur kan man göra för att må bättre? Gratis webinar!
Fra Gratis