Hur du kan öka värdet i dina affärer?
Hur du kan öka värdet i dina affärer?
Sted
Dato
Beskrivelse
Hur du kan öka värdet i dina affärer?
Tar du betalt för det du gör? Idag levererar du kvalificerade produkter till dina kunder. Men vad är det faktiska värdet för kunden av det du levererar? Är det ”bara” produkten eller är det kompetens, erfarenhet, kunnande, logistik eller projektledningen som är det egentliga värdet för kunden.
Är du en viktig del av kundens kritiska framgångsfaktorer utan att få betalt för det? Och vilka krav ställer kundens kund? Att ge kunden insikt om det faktiska kundvärdet du levererar leder ofta till ökad lönsamhet och fler affärer.
Genom att tydliggöra, systematisera och utveckla de tjänster som din verksamhet utför i samband med produkten, kan din affärsmodell och lönsamhet förbättras.
Du är välkommen till vår workshop inom tjänstefiering som arrangeras i samarbete med Swerea IVF. Swerea IVF har gedigen erfarenhet och forskar kring tjänstefiering i tillverkande små och medelstora företag.
Vi ger dig kunskap och verktyg för hur du kan utveckla din affärs¬modell för att öka kundvärdet och göra lönsamma affärer.
PROGRAM
08:30 Välkomna, kaffe
09:00 Introduktion av dagen och presentation av deltagarna
09:30 Introduktion och teori kring tjänstefiering och tjänstelogik
10:30 Fika
10:45 Fortsättning kring tjänstefiering och tjänstelogik
12:00 Lunch
13:00 Praktiskt: Tjänstelogik och lära känna kundens värdeskapande
14:00 Fika
14:15 Arbete med att identifiera egna potentiella projekt för tjänstefiering
15:00 Summering med reflektioner och hur ni kan gå vidare?
15:30 Dagen avslutas
OBS! För att få ut det mesta möjliga av dagen så önskar vi att ni är minst två deltagare per företag.
Lokale
IUC Syd, Östergatan 39, Malmö
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
Hur du kan öka värdet i dina affärer?
Fra Gratis