Hitta och behåll rätt extrapersonal – så blir du en attraktiv arbetsgivare genom att ha koll på arbetsrätt
Hitta och behåll rätt extrapersonal – så blir du en attraktiv arbetsgivare genom att ha koll på arbetsrätt
Sted
Dato
Beskrivelse
Visste du att 28% av alla svenskar som får lön idag jobbar inom någon form av konsult- eller giganställning, och att antalet gig-jobb förväntas öka inom alla yrken enligt studier från Handelshögskolan. Arbetar du också med extrapersonal eller konsulter och vill lära dig arbetsrätten och hur vi kan bli ännu mer attraktiva för denna växande arbetsgrupp?
Miguel De Freitas, VD för det digitala bemanningsföretaget Instajobs delar i detta webinar med sig av sina bästa tips och tumregler för hur du gör för att hitta och behålla rätt extrapersonal. Detta är perfekt för dig som driver ett företag, ansvarar för en region eller ett kontor eller som jobbar i en roll där du har personal- eller projektansvar. Och du som deltar får full koll arbetsgivarens rättigheter och skyldigheter, men också vilka möjligheter som finns i relationen med dessa medarbetare.
Agenda
- Grunderna i arbetsrätt och de vanligaste kollektivavtalen för extrapersonal och konsulter från bemanningsföretag.
- 10 tumregler för dig som anlitar eller anställer extrapersonal
- De viktigaste nycklarna för att hitta och behålla rätt extrapersonal
- Sammanfattning och tid för dina frågortid för frågor.
Läs mer om instajobs i press - Artikel i Dagens Nyheter
Arrangør
Lokale
Stockholm, Stockholm, Stockholm
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
Hitta och behåll rätt extrapersonal – så blir du en attraktiv arbetsgivare genom att ha koll på arbetsrätt
Fra Gratis