Griffonspecialen 2017 - After show dinner
Beskrivelse
Läs igenom all info nedan innan du går vidare med biljettköpet.
Den 26e Augusti är det dags för Svenska Griffonsektionens klubbutställning Griffonspecialen 2017. Efter Best In Show finalen kommer utställningsringen omvandlas till härligt mingel och det kommer dukas upp till långbord med en svensk somrig middag.
Fördrink: Alkoholfritt Rosé bubbel från GOD DRYCK
Sommarbuffén kommer bestå utav älskade svenska klassiker såsom bl.a. Kräftor, västerbottenpaj, sill, gräddfil, gräslök, rödlök, färskpotatis, säsongsprimörer, bröd, smör och ost
Till kaffet serveras hemmagjord jordgubbstårta och kanelbullar
DATUM OCH TID: Lördagen den 26/8 med start från ca.16:00 till 20:00
PLATS: STOXA, SURSTA 522, 195 93 Märsta (Griffon utställningsringen).
BILJETTER (Endast förköp t.o.m. 18/8):
BARNBILJETT (3-10år) 60kr + administrativ avgift "fee" ink. Alkoholfri dryck
VUXENBILJETT 160kr + administrativ avgift "fee" ink. Alkoholfri dryck
Övriga önskvärda festligare drycker medtages av gästen själv.
OBS!
fee=administrativ avgift som tillkommer på biljettpriset som avser kostnad för bokningstjänsten och korttransaktionsavgiften.
När du går vidare i ditt köp av biljett och kommer till steg 2 av 3:
Du måste ange ditt och övriga i sällskapets namn för att komma med på gästlistan. Ni måste även fylla i eventuella matallergier på respektive gäst för att komma vidare i köpet.
Ni behöver EJ skriva ut eller hämta/ta med fysisk eller digital biljett, då vi använder gästlistan. Tryck därav EJ i val att få "SMS Ticket (SEK 13.00)"!
"Booking Insurance" valet är en tjänst som tillhandahålls av billetto och Griffonsektionen har ej med denna försäkringen att göra. Via klubben kan inte biljetter återköpas oavsett skäl. Det går dock bra att överlåta sin köpta biljett till annan Griffon intressent, genom att maila info@diddelinos.se
Vid frågor om eventet kontakta Linda Dagerbring på mail info@diddelinos.se
Varmt Välkomna!
Arrangør
Lokale
Skepptuna Golfbana, SURSTA 522, 195 93 Märsta
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
Griffonspecialen 2017 - After show dinner
Fra 60,00 SEK