GASTA Comedy - Ankan Johansson m fl
GASTA Comedy - Ankan Johansson m fl
Fra 180,00 SEK
Sted
Dato
Tags
Beskrivelse
GASTA Comedy Night - en kväll att minnas!
På scenen ser du:
Ankan Johansson
Fler komiker tillkommer samt komiker från Gasta
---------------------------------------------
ANKAN JOHANSSON
Anders "Ankan" Johansson är komiker och expert på att hitta udda infallsvinklar på frågeställningar, sådana som får åhörarna att både hicka och tänka till.
Genombrottet kom med duon Anders & Måns som legat bakom radioprogam som "Wallraff", "Så funkar det", "Morgonpasset" och tv-program som "Fråga Anders och Måns", "Succéduon" och "Skägget i brevlådan" samt en rad scenshower.
Våren 2020 gjorde Ankan stor succé i tittarfavoriten "Bäst i test" i SVT och i december 2020 spelade han Ragnar i Tomas Alfredsons långfilm "Se upp för Jönssonligan". Han har medverkat i "På spåret", "Parlamentet", "Time Out", "Extra Extra", "Gabba Gabba" och en lång rad andra underhållningsprogram. Vi kan se Anders som ståuppare och på teaterscenerna tillsammans med Måns i deras publik- och kritikerrosade föreställning "Primater med topplån". Dessutom dyker han upp i SVT:s "Svensk Humor".
---------------------------------------------
TILL DIG SOM ÖNSKAR ÄTA OCH DRICKA NÅGOT INNAN SHOWEN
Kontakta Centralteatern och boka bord, tel 026-61 10 64.
OM LOKALEN:
CentralTeatern ligger i Gävle Folkets Hus, centralt med gångväg till centrum och centralstationen.
Den nyrenoverade foajén med bar möter dig som gäst.
I den stora fräscha Teatersalongen, med sin nostalgiska 60-tals känsla, så kommer ni att få skratta.
I anslutning till teatern finns en ljus och trevlig restaurang.
För mer information:
Hemsida: www.gastacomedy.se
Facebook: GASTA Comedy Club
Telefon: 070-264 05 21 (Stefan)
GASTA Comedy Night - med Sveriges bästa komiker varje gång!
I samarbete med ABF Gästrikebygden.
Arrangør
Lokale
Centralteatern, Joe Hill-platsen, 802 50 Gävle
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
Er du en arrangør?
Maksimer suksessen for ditt event med Billetto - billettplattformen som hjelper deg med å selge flere billetter, markedsføre, og spare tid.