Från innovation till ny vana- så skapar du bestående förändring!
Från innovation till ny vana- så skapar du bestående förändring!
Sted
Dato
Beskrivelse
Hur gör man för att skapa en bestående beteendeförändring i vardagen? Förändringsinitiativ upplevs ofta som kortsiktiga projekt som sällan leder till långsiktiga resultat - gamla vanor vinner över nya, innovativa initiativ. En anledning till detta är att man ofta missar att trycka på rätt motivationsknappar för att bidra till nya beteenden och tankesätt.
Vi vill hjälpa dig att under en och en halv timme lägga grunden för en bestående förändring, oavsett om det gäller din personliga utveckling eller en större förändringsresa i din organisation.
Ta med dig ett case så lovar vi att du får stöd i att skapa en verklig beteendeförändring!
Modigt sagt tänker du? Vår erfarenhet säger oss att det är möjligt! De resultat vi kan se vittnar om att vi längs vägen ”knäckt koden” för hur vi med liten insats får människor att ta ansvar för sin egen utveckling i vardagen.
Men hur då? Mycket av svaren finns i våra smarta digiloga processer - där vi kombinerar analoga upplevelser med digitala stöd, som skapar långsiktigt hållbar utveckling.
När: 31 maj kl. 8.00-10.00, (frukostmingel mellan 8-8.30)
För vem: för dig som är intresserad av bestående förändringar
Pris: Inträdesfritt men vi tar 200 kr om du är anmäld och inte kommer
Varmt välkommen!
Carina, Anna- Lena & Per- Erik
Move Management AB
Lokale
Media Evolution City, Stora Varvsgatan 6, 211 19 Malmö
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
Från innovation till ny vana- så skapar du bestående förändring!
Fra Gratis