Familjevisning- Barnen på Walmstedtska gården
Familjevisning- Barnen på Walmstedtska gården
Fra Gratis
Sted
Dato
Tags
Beskrivelse
Entrébiljett till familjevisning av familjen Rydins stora våning på Walmstedtska gården för barn i ålder: 6–9 år. Max 3 biljetter per bokning. Biljetterna är gratis. Vuxna kan följa med eller vänta i en annan del av museet. OBS! Medföljande vuxna behöver också biljett.
Vi besöker Walmstedtska gården där barnen Sofia, Elisabeth, Herman och Anna bodde under 1800-talets senare del. Hör om deras liv! Vad lekte de med, vad åt de till frukost och varför var de så sällan inne i sin pappas arbetsrum? Max 15 pers.
Välkommen till en visning på Walmstedtska gården!
- Vi rekommenderar att du kommer ca 10 minuter före visningen.
- Visa upp din biljett i entrén för insläpp.
- Vänligen avboka om du inte kan komma eftersom biljetterna är begränsade.
Avbokning och byte av biljetter
Du kan avboka din gratisbiljett inne på ditt Billettokonto. Se Hur avbokar jag min gratisbiljett? – Billetto Support för instruktioner -eller- mejla museibutiken@upplandsmuseet.se och ange ditt order-id, namn samt e-postadress.
Vill du byta till en annan dag/visning avboka och sedan boka nya biljetter till den önskade visningen.
Arrangør
Stiftelsen Upplandsmuseet är ett kulturhistoriskt länsmuseum för Uppsala län.
Publik verksamhet bedrivs i museibyggnaden (Akademikvarnen) och i
museivåningen professorshemmet i Walmstedtska gården i centrala
Uppsala. I Gamla Uppsala bedrivs verksamhet vid friluftsmuseet
Disagården och Gamla Uppsala museum. Dessutom finns vi på en mängd
platser i hela länet. Hemslöjd på Upplandsmuseet har i uppdrag att främja slöjdverksamheter i region Uppsala och har kurslokal i Kanikenhuset på Västra Ågatan 16. Samlingarna
förvaras i föremålsmagasinet i Morgongåva.
I kansliet på Drottninggatan finns kanslireceptionen och museibiblioteket. Här finns kontor för museets verksamheter.
Lokale
Walmstedtska gården, Sysslomansgatan 1, 75310 Uppsala
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
Familjevisning- Barnen på Walmstedtska gården
Fra Gratis