En God Grund inför Digitala Revolutionen - Underhåll & Drift
En God Grund inför Digitala Revolutionen - Underhåll & Drift
Fra 350,00 SEK
Online arrangement
Flere tidsluker
Beskrivelse
Välkommen till seminariet "En God Grund inför Digitala Revolutionen - Underhåll & Drift" med Pernilla Renman, PR4solution AB! Det här är evenemanget för dig som är intresserad av effektiva flöden och processer så väl som god kvalitet på färdig produkt i tillverkande industri. Häng med genom underhåll och drift - i den digitala eran.
📅 Tid & Datum: 21 februari 2024 kl. 12:00 - 12:42
🏢 Plats: Webbaserat
För framtiden och den digitala resa som startats upp gäller det att vi byggt oss en god grund för en hållbar utveckling. Med min grund som Elektroingenjör och min över 20åriga yrkeserfarenhet inom industrin där underhåll legat som en röd tråd, har min nyfikenhet för dess utveckling bara ökat. Här delar jag med mig av det jag sett och lärt som kan hjälpa till för en effektiv och hållbar utveckling inför och genom den digitala resan vi har framför dörren inom våra verksamheter.
I denna föreläsning ger jag en övergripande syn på vad som är viktigt att tänka på för verksamheten med tanke på underhåll och driftsäkerhet, för att nå fram till en grund som står sig väl inför den Digitala Revolutionen.
💼 Biljettpris: Från 350,00 SEK
Missa inte chansen att ta del av vad som utgör en god grund för Er digitala resa inom industrin! Köp din biljett idag och se till att vara redo för den digitala omvandlingen!
Arrangør
För ett ledarskap i hållbar utveckling. Med passion för liv i livet och att bidra till mer välmående individ och organisation så väl som samhälle och värld, trots mötet av ibland svåra påfrestningar.
Genom det lilla kan vi bidra till det stora och vi gör det, tillsammans!
Jag finns till hjälp genom konsultuppdrag, föreläsningar och work shops.
LEDARSKAP
POSITIVITET
INSPIRATION
KREATIVITET
UNDERHÅLL
DIGITALISERING
Kontakta mig gärna vid funderingar eller för ett samtal kring upplägg initierat av Ert behov om utveckling i hållbar riktning.
Med värme,
Pernilla
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
En God Grund inför Digitala Revolutionen - Underhåll & Drift
Fra 350,00 SEK