Digitalt seminarium "Kundresan" med Max Piltz
Digitalt seminarium "Kundresan" med Max Piltz
Fra 390,00 SEK
Sted
Dato
Beskrivelse
Välkommen till Max Piltz seminarium Kundresan. Max Piltz VD på företaget 591.se och är varumärkesstrateg.
Synka affärsmålen med kommunikation
Max Piltz är VD för företaget 591 som gör varumärken värdefulla genom att synka affärsmål med kommunikation.Alla varumärken kan bli mer värdefulla genom att skapa större nytta och värde för sina kunder. Ett sätt att göra det är genom att jobba med kundresor och det lär du dig under den här föreläsningen.
Ett helt nytt sätt att gå på seminarier! Spara tid och spara pengar. Så här fungerar det i våra digitala seminarier.
Vi presenterar ett nytt digitalt sätt att gå på seminarier och delta i workshop. Nu slipper du dyra tidskrävande resor till och från seminarier för kompentensutveckling. På plattformen https://hratonce.com har vi samlat de absolut bästa experterna. Möt dem genom att att koppla upp dig från din enhet. I vårt sofistikerade mötessystem har du inte bara möjlighet att lysna till experternas föreläsningar du kan också vara aktiv. Ställ frågor och får svar. I våra workshops, som allt följs efter ett seminarium kan du diskutera med andra likasinnande ihop med experten. Lätt att välja ämnen. Alla finns representerade på hemsidan med datum och tid. Torsdagar seminarier och tisdagar workshops. Och du får tillträde till allt. Köp enstaka seminarie eller flera. Gå själv eller ta med hela teamet. Vi täcker de flesta områden i en organisation. Ledarskap, konflikthantering,kommunikation,juridik,digitalisering, digital marknadsföring, arbetsrätt, rekrytering, talent management, personalhantering, digital lönehantering, personlig utveckling, branding, blockchain. Möt experter och diskustera med dem, få goda råd från experten eller från likasinnade.
Delta i diskussionsgrupper och bilda dina egna nätverk.
Lokale
https://hratonce.com, digitalt https://hratonce.com, Örebro
Hjelp - FAQ
-
Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?
Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?
Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.
-
Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?
Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.
-
Hvor finner jeg lenkene til netteventer?
Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.
-
Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?
Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.
Digitalt seminarium "Kundresan" med Max Piltz
Fra 390,00 SEK