Gå til hovedinnhold
Event er avsluttet - Gikk du glipp av dette event? Sjekk ut disse andre events som skjer snart For tidligere eventsdetaljer, bare rull ned.

Laster ...

 
 

Andre arrangementer fra den arrangøren

Besøk hendelser på nytt

Laster ...

 
 

Laster ...

 
 

Arrangementer du ville elske

Laster ...

 
 

Oppdag i nærheten

  • Er du en arrangør?

    Maksimer suksessen for ditt event med Billetto - billettplattformen som hjelper deg med å selge flere billetter, markedsføre, og spare tid.

  • Checklista för konstinköp

    Arrangementet ble avlyst

    Checklista för konstinköp

    Fra 750,00 SEK

    Sted

    Dato

    15. Juni 2022, 17:00 - 18:30
    Billetto Peace of Mind
    Stressfri booking: Billetto garanterer refusjon ved avlyste eventer. Les mer
    Betalingsmetoder akseptert:

    Beskrivelse

    Checklista för konstinköp. Vilka frågor bör du ställa när du handlar konst? Vi ger dig handfasta råd.

    Idén att erbjuda kurser föddes ur samtal med nyfikna vänner och osäkra gallerikunder. Konstvärlden kan ibland kännas snårig och svåråtkomlig. Vi tror att vi genom att ge handfasta råd både kan guida och fylla en kunskapslucka hos många potentiella konstköpare. Våra kurser sätter samtidskonsten i fokus och kretsar kring marknaden och konstinköp. Vi riktar oss till både privatpersoner och företag.

    Välkomna!
    Jenny Danielsson & Simone Schmid


    Arrangør

    Välkomna till en ny plats för konst! 

    Konstkompaniet säljer unik samtidskonst; måleri, skulptur, teckning och fotografi. Vi presenterar konst i många olika genrer och material. Det viktiga är att konsten håller hög kvalité. Konsten har vi tagit in direkt på kommission från professionella konstnärerna och alla konstverk vi har till salu finns i vårt showroom i centrala Stockholm. 

    Våra kurser ger insyn i hur konstmarknaden fungerar. Vi ger handfasta råd om vad som kan vara bra att tänka på när man köper konst och tar upp frågor kring bland annat prissättning och värdeökning.

    Lokale

    Rehnsgatan 3, 11357 Stockholm

    Hjelp - FAQ

    • Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?

      Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.

    • Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?

      Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.

    • Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?

      Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.

    • Hvor finner jeg lenkene til netteventer?

      Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.

    • Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?

      Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.

    Arrangementet ble avlyst

    Checklista för konstinköp

    Upptäck mer