Gå til hovedinnhold
Event er avsluttet - Gikk du glipp av dette event? Sjekk ut disse andre events som skjer snart For tidligere eventsdetaljer, bare rull ned.

Besøk hendelser på nytt

Laster ...

 
 
  • Er du en arrangør?

    Maksimer suksessen for ditt event med Billetto - billettplattformen som hjelper deg med å selge flere billetter, markedsføre, og spare tid.

  • Arrangementet ble avlyst

    Fra 0,00 SEK

    Billetto Peace of Mind
    Stressfri booking: Billetto garanterer refusjon ved avlyste eventer. Les mer
    Betalingsmetoder akseptert:

    Beskrivelse

    Arrangør

    Kosteröarna är belägna strax utanför Strömstad i norra Bohuslän. De består av två öar, Nord- och Sydkoster som skiljs åt av ett smalt sund och ligger i Sveriges enda marina nationalpark. Du kan resa ut med passagerarfärjor från norra hamnen i Strömstad med avgång dagligen under hela året.

    Överresan tar mellan 30-50 min beroende på var på Koster du ska gå av.

    Hela resan går att boka på Västtrafiks hemsida från Strömstad norra hamn till Ekenäs, Strömstad (som ligger på Syd-Koster). Du kan också boka på SJs hemsida till Koster Ekenäs SY koster. Mer info: http://kosteroarna.com/resa-hit/ Strömstad infocenter: +46 0526 623 30 Förslag på boende på Koster kontakta: info@kostersframtid.se

    Hösten 2019 tog en projektgrupp och samhällsföreningen initiativ till en kultursatsning på Kosteröarna, det första rejäla kulturevenemanget någonsin – under lågsäsong. Många samarbetar idag kring att skapa en levande miljö på öarna året om, där konst- och kulturupplevelser ska bidra. De senaste åren har det genomförts flera evenemang och Koster har haft besök av flera musikresidens som jobbat i inspirerande miljö.

    Kulturhösten på Koster har arrangerats av Kosters Samhällsförening, AB Kosters framtid i samarbete med Förvaltningen för kulturutveckling VGR, Kulturrådet, naturum - Kosterhavets nationalpark, Strömstads Kommun, Kosterstiftelsen, Pensionat Ekenäs och i samarbete med lokala aktörer, föreningar och näringsliv på Koster.

    Hjelp - FAQ

    • Jeg har ikke mottatt billetten min på e-post. Hva gjør jeg?

      Først bør du sjekke reklame og søppelpost på din e-post. Billettene dine ble sendt som et vedlegg og kan ha blitt sortert som reklame hos noen e-posttjenester. Du kan også finne billettene dine på Billetto-kontoen din, som du har tilgang til i nettleseren eller i Billettos app. Les mer her dersom du trenger hjelp.

    • Jeg vil kansellere billetten min og få refusjon. Hva gjør jeg?

      Det er eventarrangøren som kan godkjenne refusjoner, og du bør ta kontakt med eventarrangøren for å diskutere hvilke alternativer som er tilgjengelig for deg. Du kommer i kontakt med arrangøren ved å svare på e-posten med ordrebekreftelsen eller ved å bruke skjemaet "Kontakt arrangøren" på arrangørens profil. Les mer her dersom du trenger hjelp.

    • Jeg har registrert meg på en venteliste. Hva skjer nå?

      Hvis flere billetter bli tilgjengelig, får du beskjed (på e-post) sammen med andre som også har registrert seg på listen. Her følger vi prinsippet "førstemann til mølla". For mer informasjon, klikk her.

    • Hvor finner jeg lenkene til netteventer?

      Sjekk siden eller e-posten med ordrebekreftelsen din. Vanligvis har arrangøren av eventet inkludert informasjon i ordrebekreftelsen, som sendes på e-post, eller så sender de gjerne en oppfølging på e-post med lenke til netteventet. Det kan også være lurt å lese eventets beskrivelse på Billetto, hvor eventets arrangør beskriver hvordan du deltar på netteventet. For mer informasjon, klikk her.

    • Hva er avbestillingsbeskyttelse, og hvorfor trenger jeg det?

      Med avbestillingsbeskyttelse har du rett til å kreve refusjon dersom det skulle oppstå uforventede eller uunngåelige omstendinger som kan komme i veien for din deltakelse på et event. For mer informasjon, klikk her.

    Arrangementet ble avlyst

    Upptäck mer