Välj en nivå som passar dig

Basic
Advanced
Custom
Free
Kom igång direkt Kom igång direkt Kontakta oss Kom igång direkt
Betalning
Avgift per fribiljett Gratis Gratis Gratis Gratis
Betalsätt Kort (gratis), Swish, Paypal, Klarna Kort (gratis), Swish, Paypal, Klarna Kort (gratis), Swish, Paypal, Klarna
Avgift för betalda biljetter Anpassat
Kärnfunktioner
Offentliga events
Privata events
Obegränsade events
Biljettköpsflöde
Digital-, utskrifts- och mobilbiljetter
Biljettöverföring mellan köpare
Dörrförsäljning via app
Samla in donationer
Inkludera biljettavgift / lägg på biljettavgift
Olika biljettyper
Väntelistor
Återkommande events
Kampanjer
Bokningsfrågor
Anpassningsbart bokningsbekräftelsemail
Reserverade sittplatser
Arrangörens egna köpvillkor
Produktträning
Marknadsföring av event
Köpflöde via mobil/dator
Billettos webb- och mobilapp
Fullständigt SEO-optimerad eventsida
Åtkomstkoder
Mail om utgångna ordrar
E-postkampanjer
Delning på sociala medier
Widget till din hemsida
Ladda upp egna bilder på PDF-biljett
Försäljnings- och kunddata
Försäljningsstatistik
Kunddata
Detaljerade försäljningsrapporter
Transaktionsrapporter
Arrangörsapp för iOS och Android
Google Analytics-integrering
Spårpixlar för Google och Facebook
Scanning och försäljning på dörren
Biljettscanning via app
Checka deltagare via gästlista
Access för ditt team
Support under eventet
Hyrutrustning för scanning och dörrförsäljning
Betalsätt
Betalning med alla primära betalkort
Mobilbetalning (Swish)
E-fakturering
Säkra betalningar
Utbetalning direkt till bankkonto
Förskottsbetalningar
Support
Online supportcenter
Mailsupport för biljettköpare
Mailsupport för arrangörer
Telefonsupport för arrangörer
Customer Success Manager
Billetto promotion
SEO-optimerade sidor
Billettos nyhetsbrev På förfrågan På förfrågan
Remarketing i sociala medier På förfrågan På förfrågan
Dedikerade nyhetsbrev På förfrågan
Dedikerad banner på Billettos startsida På förfrågan
Kom igång direkt Kom igång direkt Kontakta oss Kom igång direkt

Har en fråga?

Vanliga frågor

När kommer intäkterna från eventet in på mitt konto?

Biljettintäkterna överförs till ditt konto 3-5 arbetsdagar efter det att eventet avslutats. När Billetto har genomfört utbetalningen kan det ta ytterligare ett par dagar innan pengarna är tillgängliga på ditt konto. Det beror på vilken bank du har, och hur lång tid tar tar för dem att godkänna den inkommande betalningen.

Hur gör jag ett återköp till en av mina biljettköpare?

Du kan skicka en förfrågan om att göra återköp för en eller flera av din gäster. För att göra detta behöver du antingen deras e-postadress, namn eller ordernummer (de bör ha uppgifterna i orderbekräftelsen de fick skickat till sig tillsammans med sin biljett).

Vilka betalningsalternativ finns på Billetto?

Det möjligt att betala med bank- och kreditkort samt Swish på Billetto. Köpet måste i de allra flesta fall också godkännas med din internetbank eller ditt Bank-ID.

Kan jag skapa rabattkoder?

Snarare än att skapa en rabattkod, kan du skapa flera olika biljettyper med olika pris. För att rabattkoden ska bli exklusiv och tillgänglig endast för de som du väljer att dela den med, gömmer du den med en "åtkomstkod" som din gäst måste knappa in vid köp.

Hur lägger jag till en länk till mitt Facebook-event?

Om ni redan skapat ett event på Billetto är det bara att kopiera länken för ditt event och klistra in det i fältet inne på din redigeringssida för evenemanget.

Vilka olika biljettyper kan jag välja mellan?

Just nu går det att välja mellan sju olika biljettyper: Biljett, Donation, Anmälan gästlista, Gratisbiljett, Värdekupong, Merchandise, Box Office upphämtning.