Skip to main content
Event ended - Missed this event? Check out these other events happening soon Looking for the details about the previous event, just scroll down.

Re-visit events

Loading...

 
 

Loading...

 
 

Hot events

Loading...

 
 

Nearby events

Julbord på Blackbird (onsdag 20:e december)

Event ended

Julbord på Blackbird (onsdag 20:e december)

From Free

Location

Date

Dec 20 2017 18:00 - 21:00
Billetto Peace of Mind
Book with confidence: Billetto guarantees refunds for cancelled events, ensuring your peace of mind. Learn more
Payment methods accepted:

Description

Veganskt julbord på Blackbird!
Under 13 dagar i december puttar vi undan den vanliga menyn för att satsa helhjärtat på årets julbord. På julbordet kommer vi att veganisera julrätter som sill, skinka, korv och janssons men också fokusera på alla de härliga grönsaker som har sin bästa tid nu. Ett litet gottebord samt alkoholfri glögg ingår i priset. Övrigt dryck köpes på plats i baren. Förutom vårt vanliga sortiment av öl, vin, drinkar, juice och läsk kommer vi ha julmust, snaps, spets till glöggen och kanske nåt mer i barhyllan.

Datum & tider
Maten serveras mellan tiderna som anges nedan. Ni behöver alltså inte dyka upp precis vid öppning. Restaurangen är öppen en timme till så ni kan sitta kvar och chilla, dricka öl och äta klart.

  • Onsdag 6/12 kl 18-21
  • Torsdag 7/12 kl 18-21
  • Fredag 8/12 kl kl 18-21
  • Lördag 9/12 kl 17-21
  • Söndag 10/12 kl 17-21
  • Onsdag 13/12 kl 18-21
  • Torsdag 14/12 kl 18-21
  • Fredag 15/12 kl 18-21
  • Lördag 16/12 kl 17-21
  • Söndag 17/12 kl 17-21
  • Onsdag 20/12 18-21
  • Torsdag 21/12 18-21
  • Fredag 22/12 17-21

Bokning & priser
Vardag 425 kr
Helg 455 kr
Barnpris (5-12 år) 190 kr
Barn 0-4 år äter gratis, men behöver även de en biljett. Maila gärna om ni behöver barnstol.

Övrig information
Allergier
Köket hanterar allergener såsom gluten, soja och nötter. På julbordet kommer vi ha flera rätter tillagade utan gluten (dock med risk för spår av). Vi kan även göra några rätter specifikt tillagade för er med allergier som förbokar och mailar oss på julbord@vegankok.se. Om ni önskar glutenfritt specificera gärna om ni kan äta havremjölk/grädde.

Byte av dag
Billetto kan tyvärr inte ändra datum på biljetter, om en gäst vill byta datum. Gästen behöver köpa de biljetter de vill ha, till rätt datum. Först när de köpt sina nya biljetter kan Billetto göra ett återköp på biljetterna som råkade bli fel. Skicka en bekräftelse här, billetto.zendesk.com/hc/sv/requests/new, med order ID för båda biljetterna, så gör Billett ett återköp med en gång. Observera att det bara är biljettpriset som återbetalas, och inte avgiften. Och att gästen då får betala två orderavgifter, en för den rätta dagen och en för dagen de vill byta bort.

Återköp
Kontakta oss på julbord@vegankok.se
För ett så snabbt och smidigt återköp som möjligt, glöm inte att inkludera det sjusiffriga order ID som står på biljetten, ditt namn och emailadress. Notera att återbetalningarna görs under Billetto Supports öppningstider (Mån-Fre 9-16) och det kan ta upp till 5 bankdagar innan pengarna är på väg tillbaka till kontot (beroende på vilken bank biljettköparen använder sig av). Återköps kan bara göras för pågående event och det är endast biljettpriset som återbetalas, inte avgifterna.

För övriga frågor
Om du vill sitta med ett annat gäng som har bokat samma dag, behöver barnstol eller har andra frågor, maila oss på julbord@vegankok.se

Venue

Blackbird - Vegankök & Bar, Stigbergsliden 3, 414 63 Göteborg

FAQ

  • I have not received my ticket via email. What should I do?

    The first thing to do is check your spam/junk filters and inboxes. Your tickets were sent as an attachment and can be thought of as spam by some email services. Alternatively, you can always find your tickets in your Billetto account that you can access in the browsers or the dedicated Billetto app. For more help with this, read here.

  • I wish to cancel my ticket and receive a refund. What should I do?

    The approval of refunds is entirely at the event organiser’s discretion, and you should get in contact with the event organiser to discuss what options are available to you. To get in touch with the event organiser, simply reply to your order confirmation email or use the "Contact organiser" form on the organiser's profile. For more help with this, read here.

  • I have registered on the waiting list, what happens now?

    If more tickets become available you will be notified (by email) amongst others who have joined the list. Purchasing is on a first-come first-serve basis. For more information, read here.

  • Where do I find a link to an online event?

    Check your order confirmation page or order confirmation email. Usually, the organiser of the event provides the details in the order confirmation email or they might send you a follow-up email with a link to their online event. You might also want to read the event description on Billetto where an event organiser should describe how to join the event online. For more information on this, read here.

  • What is refund protection and why would I need it?

    Refund Protection provides you with the assurance that if unforeseen and unavoidable circumstances interfere with your ability to attend an event you can claim a refund. For more information on this, read here.

Upptäck mer