#emeet Stockholm
#emeet Stockholm
Location
Date
Description
Den 20e oktober hålls vårt 10e Emeet i vår kära huvudstad Stockholm. Precis som tidigare år rekommenderar vi er att vara ute i god tid då platserna är begränsade samt mycket efterfrågade.
- Först och främst måste du se till att du uppfyller kraven för att delta på emeet, har du inte koll på dessa enkla regler klickar du här! Regler för emeet!
- Innan du ansöker om biljetter måste du bestämma dig om du vill delta på hela emeet-kalaset eller bara under dagen. Skillnaden mellan dessa biljetter är alltså att en dagbiljett ger dig tillträde till emeet under dagen medan en dag- + middagsbiljett även ger dig en plats på middagen och festen på kvällen. Vilken typ av biljett du väljer är bindande och om du mot förmodan inte skulle dyka upp tillkommer en ”no show”-avgift på 3000 kr.
När du väl bestämt dig för vilken biljettyp du önskar klickar du på denna och fyller i allt som krävs för att vi ska kunna behandla din ansökan (Du hamnar alltså på vår gästlista). Nu är det bara att hålla tummarna för att du uppfyller kraven (LÄNK) och invänta ett svar från oss – Uppfyller du kraven kommer du få ett mail med en biljett – Denna biljett tar du med dig på den stora dagen, för att vi ska kunna scanna och lämna ut din besöksbricka. Lätt som en plätt! Lycka till, så ses vi förhoppningsvis den 20e oktober!
Organiser
Venue
Post Nords huvudkontor - Stockholm, Terminalvägen 24 i Solna, 17173 Stockholm
FAQ
-
I have not received my #emeet Stockholm ticket via email. What should I do?
The first thing to do is check your spam/junk filters and inboxes. Your #emeet Stockholm tickets were sent as an attachment and can be thought of as spam by some email services. Alternatively, you can always find your #emeet Stockholm tickets in your Billetto account that you can access in the browsers or the dedicated Billetto app. For more help with this, read here.
-
I wish to cancel my #emeet Stockholm ticket and receive a refund. What should I do?
The approval of refunds is entirely at the event organiser’s discretion, and you should get in contact with the event organiser to discuss what options are available to you. To get in touch with the event organiser, simply reply to your order confirmation email or use the "Contact organiser" form on the organiser's profile. For more help with this, read here.
-
I have registered on the #emeet Stockholm waiting list, what happens now?
If more tickets become available you will be notified (by email) amongst others who have joined the list. Purchasing is on a first-come first-serve basis. For more information, read here.
-
Where do I find a link to an online event?
Check your order confirmation page or order confirmation email. Usually, the organiser of the event provides the details in the order confirmation email or they might send you a follow-up email with a link to their online event. You might also want to read the event description on Billetto where an event organiser should describe how to join the #emeet Stockholm event online. For more information on this, read here.
-
What is refund protection and why would I need it?
Refund Protection provides you with the assurance that if unforeseen and unavoidable circumstances interfere with your ability to attend an event you can claim a refund. For more information on this, read here.
#emeet Stockholm
From Free