10kr på allt!
10kr på allt!
From Free
Location
Date
Description
Utförsäljnings event!
Ni hittar massa saker i "gröna salen" och i "SWOP Room" i den nya källar-lokalen!
Älskar du att fynda???
10kr/styck för allt, SUPER BILLIGT
Nytt Utbud varje sista Lördag och Söndag kl. 10-14
Stora Nygatan 27, (SWOP SHOP - gamla G-knappen).
FÖR ALLAS SÄKERHET under de rådande omständigheterna med Coronaviruset, så gäller det att förboka sin inträdestid de första timmarna vid varje event kl. 10-12. för att vi ska kunna hålla ett säkert avstånd mellan varandra. Mellan 12-14 är det drop-in som gäller. Boka biljett här!
-----------------------
Vi kommer även ha ett fåtal drop-in platser på plats för de första tiderna.
Utbudet kommer vara kläder, skor, väskor och accessoarer till barn, dam och herr i alla möjliga storlekar.
Även en massa prylar, leksaker och inredning.
Ta gärna med dig egen påse och fyll den!
Kom enkelt fram till kassan och redovisa hur många saker ni hittat för endast 10kr/st.
Betala gärna med swish (kort och/eller kontanter går att lösa)
-------------------------
Vill du prova att SWOPPA i SWOP Room?
1. redovisa antal medtagna saker i kassan
2. gå ner med sakerna
3. redovisa hur många hittade saker i kassan
10kr/byte
Varmt välkomna <3
Organiser
Swopshop är Sveriges första klädbytarbutik 💚
Tillsammans gör vi skillnad! Vi vill inspirera konsumenten till att bli cirkulent.
www.swopshop.se & www.grönamötesplatsen.se
Venue
Gröna Mötesplatsen/SWOP SHOP Gröna Mötesplatsen/SWOP SHOP, Stora Nygatan 27, 211 37 Malmö
FAQ
-
I have not received my 10kr på allt! ticket via email. What should I do?
The first thing to do is check your spam/junk filters and inboxes. Your 10kr på allt! tickets were sent as an attachment and can be thought of as spam by some email services. Alternatively, you can always find your 10kr på allt! tickets in your Billetto account that you can access in the browsers or the dedicated Billetto app. For more help with this, read here.
-
I wish to cancel my 10kr på allt! ticket and receive a refund. What should I do?
The approval of refunds is entirely at the event organiser’s discretion, and you should get in contact with the event organiser to discuss what options are available to you. To get in touch with the event organiser, simply reply to your order confirmation email or use the "Contact organiser" form on the organiser's profile. For more help with this, read here.
-
I have registered on the 10kr på allt! waiting list, what happens now?
If more tickets become available you will be notified (by email) amongst others who have joined the list. Purchasing is on a first-come first-serve basis. For more information, read here.
-
Where do I find a link to an online event?
Check your order confirmation page or order confirmation email. Usually, the organiser of the event provides the details in the order confirmation email or they might send you a follow-up email with a link to their online event. You might also want to read the event description on Billetto where an event organiser should describe how to join the 10kr på allt! event online. For more information on this, read here.
-
What is refund protection and why would I need it?
Refund Protection provides you with the assurance that if unforeseen and unavoidable circumstances interfere with your ability to attend an event you can claim a refund. For more information on this, read here.
10kr på allt!
From Free