Vegokväll med indisk mat från Chapman pizzeria

Eventet är avslutat

Vegokväll med indisk mat från Chapman pizzeria

Biljetter från Gratis

Online-event

Datum

22 apr 2021 18:30 - 20:00

Beskrivning

Indisk vegokväll med Chapman pizzeria
Chapman pizzeria har ett stort utbud av indisk mat. Ägarna och kocken är själva indier och har tagit fram de bästa indiska veganska recepten. Den 22 april bjuder de, tillsammans med "Välj Vego rekommenderar", in till en vegokväll online.

Du bokar din plats här, hämtar och betalar din mat hos Chapman pizzeria och så ses vi online och äter tillsammans. Vi ger feedback på maten, för att hjälpa restaurangen att få ett så bra veganskt utbud som möjligt. Medan vi njuter av maten kan du även delta i ett spännande djurrättsquiz. Vi kommer också att berätta mer om "Välj Vego rekommenderar" och hur vi inspirerar restauranger att servera mer veganskt.

Eftersom restaurangen behöver planera för hur många vi blir är det viktigt att du som bokar in eventet faktiskt beställer maten och deltar i eventet.
Du kan välja på två rätter, ange i din bokning vilken du vill ha:

  1. Chana Masala ( ) + hembakat naanbröd med vitlök 110 kr (90 kr utan bröd)
  2. Aloo Matar ( ) + hembakat naanbröd med vitlök 110 kr (90 kr utan bröd)
    Styrkan är i grunden medel, men går bra att få både mildare och starkare.

    Maten hämtas kl 18 (eller strax efter beroende på var du bor), vi kör igång online 18.30 på den här länken:

Arrangör

Välj Vego rekommenderar anordnar vegokvällar hos restauranger och caféer runt om i landet. Programmet är en del av Djurens Rätts arbete för att främja flera veganska alternativ hos lokala restauranger och krögare runt om i landet. Vi utmanar lokala restauranger och krögare att erbjuda veganska alternativ som motsvarar deras vanliga rätter under en kväll - en vegokväll.

Vanliga frågor

  • Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?

    Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.

  • Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?

    Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.

  • Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?

    Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.

  • Var hittar jag länken till ett online-event?

    Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.

  • Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?

    Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.