Väckelsen
Väckelsen
Från 200,00 SEK
Plats
Flera tidpunkter
Beskrivning
17–18 JULI, 11–15 AUGUSTI
Väckelsen
I performanceverket Väckelsen formuleras tydliga situationer vilka besökarna själva väljer hur de närmar sig, tar del av och blir delaktiga i. På ett handgripligt sätt utforskas personliga tabun och försvarsbeteenden. Genom att förhålla sig till tematiken på ett sätt som tillåter betraktaren att möta den utifrån sina egna villkor bereds plats för dennes känslor och upplevelse. Besökarna, i egenskap av sig själva, utgör verkets mittpunkt som huvudperson, mottagare och uttolkare. Det spekulativa, intoleranta och distanserade får i Väckelsen stå tillbaka för att låta utställningen bli en konstpedagogisk projektionsyta där korpelanernas liturgi utifrån ett empatiskt förhållningssätt blir möjlig att relatera till.
OBS – ENDAST 8 PLATSER!
Åldersgräns 18 år
Entrebiljett till konstutställningen Det är hemskt nära nu och fika ingår i biljetten till Väckelsen.
Tillgänglighet
Lokalen har en hög tröskel i entrén och en trappa som är ett våningsplan hög. Kontakta Benjamin för att planera ditt besök: sms 070 781 41 35.
Väntelista
Är det fullbokat dagen du vill ta del av Väckelsen? Klicka på den röda rutan för den dagen i kalendern och sedan på "17:45 - utsålt". På nästa sida som kommer upp kan du då välja att gå med i väntelistan. Om lediga biljetter dyker upp kommer ett mail skickas ut. Eventuella biljetter på väntelistan säljs enligt principen "först till kvarn".
Arrangör
Lokal
Gamla Fiskodlingen, Sjöstranden 12, 981 34 Kiruna
Vanliga frågor
-
Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?
Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.
-
Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?
Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.
-
Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?
Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.
-
Var hittar jag länken till ett online-event?
Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.
-
Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?
Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.