skip to main content

Event avslutat - Missade du detta event?

Kolla in dessa handplockade kommande!För information om tidigare evenemang, scrolla bara nedåt.
Laddar...
 
 
Närliggande evenemang
Laddar...
 
 
Evenemang från samma kategori
Laddar...
 
 
Liknande upplevelser
Rekommenderade events
Laddar...
 
 

Ullared - Gekås 9 timmars shopping

Event inställt

Ullared - Gekås 9 timmars shopping

Från 425,00 SEK

Plats

Datum

26 mar 2024 05:00 - 27 mar 2024 00:30

Beskrivning

Passa på att fynda bland varor till låga priser i ett av Nordens största varuhus – här finns något för alla åldrar! Följ med oss till det stora gula varuhuset för 9 timmars shopping från ankomsten till Ullared. Ni reser i våra moderna, säkra och komfortabla bussar till shopping-paradiset.

Avresetider

-Örebro Resecentrum Hpl A 05:00

-Örebro Skomaskinsgatan i Åby 05:10
-Kumla Shell 05:30

-Brändåsen Rasta 05:40

Vi stannar för ett 30 minuters stopp för att sträcka på benen och möjlighet att äta frukost.

-Ankomst Gekås Ullared ca kl. 10:15

Hemresa sker kl. 19:15
Vi stannar 45 min på vägen hem för möjlighet att äta middag och sträcka lite på benen.

-Hemkomst till Örebro ca 00:30

Avbokning och återbetalning
Vid avbokning mer än 30 dagar återbetalas hela beloppet. Vid avbokning senast 14 dagar före avgång återbetalas 50 % av biljettpriset. Vid senare avbokning sker ingen återbetalning. Vid färre än 25 bokade resenärer kan resan komma att ställas in. Bolaget meddelar detta senast 7 dagar före avgång.

Arrangör

LarssonBuss är ett modernt bussbolag i Örebro med snabb och personlig service.

Vill du boka en buss? 


Boka buss i Örebro med omnejd hos LarssonBuss.

Lokal

Gekås Ullared, Danska vägen 13, 311 60 Ullared

Vanliga frågor

  • Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?

    Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.

  • Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?

    Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.

  • Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?

    Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.

  • Var hittar jag länken till ett online-event?

    Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.

  • Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?

    Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.

Upptäck mer