Tysslingedagen 2025
Tysslingedagen 2025
Från 350,00 SEK
Plats
Datum
Beskrivning
Föreningen Tysslinge Företagare verkar för att synliggöra områdets företag och föreningar genom att skapa en gemensam plattform för nätverkande och samverkan. Ett av deras huvudarrangemang är Tysslingedagen, som har arrangerats i 30 år, varav de senaste tio åren under föreningens regi. Denna dag erbjuder företag, föreningar och konstnärer i bygden möjlighet att visa upp sin verksamhet. Föreningen har även en aktiv närvaro på Facebook, där de delar information och nyheter med sina medlemmar och följare.
Behöver du ha en plats att vara på?Här hittar du en kontaktlista över de som kan tillhandahålla en lokal/utställarplats. En del är har plats inne, andra utomhus. Du ansvarar själv för att ta kontakt och ordna din plats, det räcker inte med att du bara anmäler dig här utan du behöver även kontakta ansvarig för lokalen.
- Björntorpets Islandshästgård, kontakta Caroline Andersson, Info@bjorntorpet.se
- Bygdegården Kils-Nytorp, kontakta Emma Franzén. 073-9409468, emmafranzen1988@gmail.com (plats utomhus)
- Bäcks gård, kontakta Anette Karlsson. 076-84 84 294, info@backsgard.se
- Tysslingens naturcenter, kontakta Lars Borgström. 070-6314494, info@tysslingen.nu
- Viagården, kontakta Annika Craehn. 019-294912, info@vintrosafolketshus.se
Lokal
Tysslingen, Tysslingen, 719 95 Vintrosa
Vanliga frågor
-
Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?
Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.
-
Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?
Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.
-
Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?
Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.
-
Var hittar jag länken till ett online-event?
Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.
-
Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?
Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.