Event inställt

THE SJÄLVMEDKÄNSLA SHOW

200,00 SEK

Plats

Datum

1 apr 2020 19:00 - 22:00

Beskrivning

Brukar du hacka på dig själv?
Kan du känna dig otillräcklig?
Vill du jämt vara perfekt?

Då kanske du vill veta hur självmedkänsla kan motverka självkritik, perfektionshets och otillräcklighetsskam. Vad forskning säger om hur vi påverkas av inre mobbing och effekten av att öva upp sin inre vänlighet. Och så kanske du vill gå på ett annorlunda föredrag? När Agneta berättar varvas fakta med både ord och visor – egna texter och mestadels lånad musik. En kväll då vänlighet, värme och förståelse för den människa du är får stå i centrum. Peder Hofmann vid pianot.

19.00 Dörrarna öppnas 
19.30 THE SJÄLVMEDKÄNSLA SHOW
Ostar (get- också!), vin och alkoholfritt
22.00 Dörrarna stängs

VÄLKOMMEN!

Agneta Lagercrantz har skrivit två böcker om självmedkänsla. Efter nästan 40 år på Svenska Dagbladet numera frilans från Vår Lokal i Gnesta.
Peder Hofmann är pianist och kompositör.
The Självmedkänsla Show bygger på ett format som Agneta och Peder utvecklat under många års samarbete. 

Foto: Måns Tengnér

Arrangör

Jag är journalist, författare, föreläsare och - ibland - sångare. Mina senaste böcker handlar om självmedkänsla, den viktigaste faktorn för att må bra. Ändå är det något vi övar på allra minst. The Självmedkänsla Show lär dig hur man gör!

Lokal

Vår Lokal Vår Lokal, Östra Storgatan 2, 646 31 Gnesta

Vanliga frågor

  • Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?

    Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.

  • Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?

    Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.

  • Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?

    Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.

  • Var hittar jag länken till ett online-event?

    Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.

  • Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?

    Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.