skip to main content

L'événement est terminé - Vous avez manqué cet événement ?

Jetez un coup d'œil à ces prochains projets triés sur le volet !Pour plus d'informations sur les événements passés, faites défiler la page.
Chargement...
 
 
Nearby events
Chargement...
 
 
Les avantages d'un même type de produit
Chargement...
 
 
Événements du même type
Événements recommandés
Chargement...
 
 

Symester Deluxe, den moderna syjuntan - SYFESTEN!

événement terminé

Symester Deluxe, den moderna syjuntan - SYFESTEN!

De SEK 1.350,00

Emplacement

Date

25 Oct 2019 08:00 - 27 Oct 2019 18:00

Description

Välkomna till årets sy-event! Vi ska ställa till en Symester Deluxe i sin fulla bemärkelse i samband med Sy och Hantverksfesitivalen 2019. 

Vill du få ut maximal tid till ditt syinytresse samtidigt som du får lyxiga måltider, goodiebags och sytips? Ja kom och joina vårt härliga gäng fyllt med skratt, sömnad, tävlingar, lyx och flärd och andra överraskningar! Scandic Talk kommer att bli vårt hem denna helg och därifrån är det krypavstånd till mässan i Älvsjö. Du kan skräddarsy ditt egna paket! Sy med oss en, två eller tre dagar och passa på att besöka mässan och införskaffa senaste nytt i detta symecka. Uppe i konferenslokalerna går symaskinerna varma och vi erbjuder 3 dagar med sytips, härlig lunch, mumsigt fika, läckra goodiebags, tid för sömnad, sömnadshjälp och en trevlig nätverksträff där man får träffa andra syintresserade! Man får även möjlighet att delta i vår fototävling där man kan vinna finfina priser! 

PRISER OCH VILLKOR - SYMESTER@SYFESTIVALEN 25-26-27 OKTOBER 2019


KOSTNAD

Alla priser är inklusive moms.

Fredag dag+kväll:
1450 kr
08.00 - 24.00

Lördag dag+kväll:
1450 kr
08.00 - 24.00

Söndag dag :
1350 kr
08.00-18.00

Goodiebags, syplats i konferens, lunch och fika ingår. (Med möjlighet att köpa till middagsbuffé samtliga dagar)

ÖVERNATTNING

Vi kan erbjuda en rabattkod om ni önskar boka hotellrum i samband med er vistelse. All administration sker via hotellet. Information, priser och hur man bokar får man vid bokning. Vid bokning av hotellrum ingår frukost och tillgång till hotellets övriga faciliteter. 

ERBJUDANDEN

Som vanligt har vi våra underbara samarbetspartners som ger våra kunder som kommer på symestern bra erbjudanden och fina presenter! Mer information om sponsring och sömnadsvisningar kommer i höst!

AVBOKNING

Vid avbokning av biljett, tidigare än en månad innan eventet, återbetalas biljettpriset minus Billettos bokningskostnader. Vid avbokning mindre än en månad innan eventet behöver vi giltigt läkarintyg för att avboka med återbetalning till 50% av biljettpriset. Läs mer om vår sekretesspolicy http://symester.se/contact.html

HUR GÅR DET TILL?

Du tar med dina egna symaskiner, sytillbehör, tyg och vad du kan tänkas behöva på plats. Utklippningsbord med skärmattor, rullknivar finns tillgängligt samt strykjärn och strykbrädor. Läs mer om hur en symesterhelg går till http://symester.se/anm%C3%A4lan.html

JAG VILL VARA MED!
Om du vill boka en plats så behöver vi lite information från dig, speciellt allergier då vi ordnar med mat på detta event. Vänligen ange så utförlig information som möjligt vid din bokning via Billetto. 

UPPDATERINGAR
Mer info kommer fortlöpande så håll ögonen öppna i våra kanaler. 
Facebook:
Symester Deluxe - den moderna syjuntan
Instagram:
Symester_Deluxe
H
emsida: www.symester.se


VILKA ÄR SYMESTER DELUXE? 
Symester Deluxe arrangeras på initiativ av två sytokiga eldsjälar, Carolina Alvear Bello och Ulrika Norée, som kände att det fanns ett behov av en uppdaterad version av syjuntan. Den första syjuntan var i Stockholm i September 2016, med 27 anmälda deltagare. Duon har sedan dess haft 5 syjuntor och medverkat i olika medier, bl.a i Radio P4 Stockholm, Allers, Västerbottens Kuriren, kenoreklam och Mitt i. Mer om symester http://symester.se/about.html

FRÅGOR
Om du har frågor gällande eventet hänvisar vi till vår infomail: info@symester.se 

Happy Sewing!
Symester Deluxe

Lieu

Scandic Talk Scandic Talk, Mässvägen 2, 125 80 Stockholm

FAQ (Foire Aux Questions)

  • Je n'ai pas reçu mon billet par e-mail. Que dois-je faire ?

    La première chose à faire est de vérifier vos filtres de spam et votre boîte mail. Vos billets ont été envoyés en tant que pièce jointe et peuvent être considérés comme spam par certains services de messagerie. Sinon, vous pouvez toujours trouver vos billets sur votre compte Billetto auquel vous pouvez accéder dans les navigateurs ou l'application Billetto. Pour plus d'aide à ce sujet, consultez ceci.

  • Je souhaite annuler mon billet et me faire rembourser. Que dois-je faire ?

    L'approbation des remboursements est entièrement décidée par l'organisateur de l'événement, et vous devez prendre contact avec lui pour discuter des options s'offrant à vous. Pour contacter l'organisateur de l'événement, il suffit de répondre à l'e-mail de confirmation de votre commande ou d'utiliser le formulaire "Contacter l'organisateur" sur le profil de l'organisateur. Pour plus d'aide à ce sujet, consultez ceci.

  • Je me suis inscrit sur une liste d'attente, que se passe-t-il désormais ?

    Si des billets supplémentaires sont disponibles, vous en serez informé (par e-mail) parmi les autres personnes qui se sont inscrites sur la liste. Les achats se font selon le principe du premier arrivé, premier servi. Pour plus d'informations, consultez ceci.

  • Où puis-je trouver un lien vers un événement en ligne ?

    Consultez la page de confirmation de votre commande ou l'e-mail de confirmation de votre commande. En général, l'organisateur de l'événement fournit les détails dans l'e-mail de confirmation de la commande ou il peut vous envoyer un e-mail de suivi avec un lien vers son événement en ligne. Vous pouvez également consulter la description de l'événement sur Billetto où l'organisateur de l'événement devrait décrire comment rejoindre l'événement en ligne. Pour plus d'informations à ce sujet, consultez ceci.

  • Qu'est-ce que la protection des remboursements et pourquoi en aurais-je besoin ?

    La protection contre les remboursements vous donne l'assurance qu'en cas de circonstances imprévues et inévitables vous empêchant d'assister à un événement, vous pourrez demander un remboursement. Pour plus d'informations à ce sujet, consultez ceci.

Upptäck mer