skip to main content

Event avslutat - Missade du detta event?

Kolla in dessa handplockade kommande!För information om tidigare evenemang, scrolla bara nedåt.
Laddar...
 
 
Närliggande evenemang
Laddar...
 
 
Evenemang från samma kategori
Laddar...
 
 
Liknande upplevelser
Rekommenderade events
Laddar...
 
 

Stuck On - JOE NOLAN / DYLAN EARL

Eventet är avslutat

Stuck On - JOE NOLAN / DYLAN EARL

Från 180,00 SEK

Plats

Datum

16 feb 2020 19:00 - 22:30

Beskrivning

Stuck On - Dylan Earl & Joe Nolan


Två grymma akter samma kväll! en så kallad doubleheader.

När vi kört våra söndagskvällar på Captain Cook så har det sannerligen blivit succé´, finns ju inte ett bättre sätt att förlänga helgen och ta udden av måndagen än konsert plus god mat och dryck.
JOE NOLAN är vi extremt glada att ha tillbaka i Östersund, kanadensaren har varit här vid två tidigare tillfällen ( kanske t.o.m 3 ) en gång i IF Popgenis regi och en gång på bluesfestivalen.
Efter en paus då Joe gått på sparlåga efter att kraschat i skivbolagstrassel, överdrivet alkoholintag och allt det kan leda till så är han nu tillbaka i gammal god form med sitt fjärde album i samband med turnén.En fantastisk låtskrivare, med stor röst och en scenpersona utöver det vanliga.



DYLAN EARL gör sitt första besök i våra trakter, denna man från Ozark,Arkansas kommer med sitt band och kommer ge klara besked om hur genuin amerikansk rootsmusik med fötterna i countrymyllan låter idag. Han är något av en traditionalist som vill förnya scenen men inte ge avkall på det gamla och fina arvet utan vårda det och ge nytt blod.
Så kom och ta udden av den där söndags/måndagsbluesen med oss


Biljetter finns på Billetto.se

Bord bokar du direkt med Captain Cook. ( biljett behövs oxå )

Arrangör

Föreningen Stuck Ons kanal för livemusik vi arrangerar framförallt i Östersund. Här skapas event för våra arrangemang följ den för att hålla koll!

Lokal

Captain Cook Captain Cook, Hamngatan 9, 831 31 Östersund

Vanliga frågor

  • Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?

    Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.

  • Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?

    Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.

  • Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?

    Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.

  • Var hittar jag länken till ett online-event?

    Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.

  • Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?

    Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.

Upptäck mer