Storlekssorterad Barnloppis 19e September (även 21-24/9)
Storlekssorterad Barnloppis 19e September (även 21-24/9)
Från Gratis
Plats
Datum
Tags
Beskrivning
Storlekssorterad Barnloppis! Nytt utbu lördag 19e September. Entrétid bokas för den första timmen lördag.
Lördag kl. 12-16
därefter även mån-tors kl. 12-18
För allas säkerhet under de rådande omständigheterna med Coronaviruset, så gäller det att förboka sin inträdestid för köpare varje vecka för första dagen som är lördag för att vi ska kunna hålla ett säkert avstånd mellan varandra. Stora Nygatan 27 (Swop Shop, gamla Babyringen). Vi kommer fortsätta med de storlekssorterade barnloppisarna under hela Augusti månad också.
vi håller även öppet mån-tors kl. 12-18.
FB-eventet hittar ni HÄR: https://www.facebook.com/events/961911107623634/
Vill du boka säljplats? mer info längre ner. malmocityloppis@gmail.com
Utbudet kommer vara storlekssorterat.
- Kläder från nyfödd upp till storlek 170
- Mammakläder
- Barnsaker
- Leksaker
- Skor
Sjunde tillfället är igång. Ni kan shoppa ur helgens utbud måndag-torsdag kl. 12-18
Vill du sälja?
Hur går det till:
Du maila malmocityloppis@gmail.com för att få ett säljnummer.
Du prissätter dina kläder/saker hemma lättast med markeringstejp där du skriver ditt säljnummer, pris, samt storlek.
På fredag mellan kl. 12-18 kan du komma till lokalen och lägga/hänga upp dina saker på rätt plats/storlek
På lördag och kommande vecka säljs dina saker. Därefter plockar vi ihop dina saker som ej blivit sålda och dessa kan du hämta under fredagen i butiken. Dina intjänade pengar minus 20% provision betalas ut innan veckan är slut.
Pris:
Inlämningsavgift 100kr.
En provision på 20% dras bort från din försäljningssumma.
Dina saker säljs under lördagen, och sedan under måndag-torsdag kommande vecka.
Arrangör
Malmö Storloppis arangeras inomhus ett par gånger per inomhussäsong. Följ oss på vår Facebook-sida http://facebook.com/malmostorl...
Lokal
SWOP SHOP, Stora Nygatan 27, 211 37 Malmö
Vanliga frågor
-
Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?
Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.
-
Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?
Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.
-
Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?
Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.
-
Var hittar jag länken till ett online-event?
Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.
-
Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?
Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.
Storlekssorterad Barnloppis 19e September (även 21-24/9)
Från Gratis