Stödmedlemskap i Popkollo
Stödmedlemskap i Popkollo
Från 100,00 SEK
Plats
Datum
Beskrivning
Som stödmedlem i Popkollo:
- är du med och bidrar i arbetet för en jämställd musikscen
- gör du det möjligt för oss att fortsätta ha ett gratis medlemskap i våra medlemsföreningar och glidande skala på våra deltagaravgifter (där en själv bestämmer vad en kan betala)
- är du inbjuden till vår årliga Rikskonferens som är i februari varje år
Som stödmedlem bidrar du till att vi under 2016 kommer kunna erbjuda:
- 600 platser på sommarkollon i 13 städer
- 200 platser på dagkollon under höstlov och sportlov
- 15 platser på Popkollos Producentprogram år 2 - start oktober (söker finansiering)
- Premiär för nya inriktningen Popkollo Producent för 14-18 åringar sommar
Läs mer om Popkollo på www.popkollo.se
Lokal
Riksorganisationen Popkollo, Ringvägen 21a, 11853 Stockholm
Vanliga frågor
-
Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?
Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.
-
Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?
Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.
-
Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?
Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.
-
Var hittar jag länken till ett online-event?
Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.
-
Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?
Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.
Stödmedlemskap i Popkollo
Från 100,00 SEK