Smakevent
Smakevent
Från Gratis
Plats
Flera tidpunkter
Tags
Beskrivning
Är du intresserad av att uppleva en smakresa hos Köld? Boka ett Smakevent!
Vi presenterar ett dussintal smaker i detalj, du får se och lukta på våra ingredienser och höra om hur vi fick idéerna till de olika smakerna. Självklart får du smaka på alla (inklusive några ovanliga som vi brukar göra till Smakeventen) och när provsmakningen är klar får du äta så mycket du orkar av allihop.
Vi kan även göra Smakeventet veganskt, då blir det såklart något färre smaker, räkna med 6-8 då.
Presentation kan även hållas på danska eller engelska.
Här kan du se tillgängliga datum där du själv kan boka in dig. Om dessa datum inte passar dig - kontakta oss på info@kold.co och skriv "Smakevent" i ämnesraden.
Om det är färre än fyra anmälda på ett datum avbokar vi och returnerar pengarna.
OBS: Vi ber att barn åtföljs av vuxna.
Sagt om Köld:
“Bra stämning och trevlig personal. Det var kul att höra historien bakom glassen och inspirationen till de olika smakerna. Glassen var också såå god!! Det var en rolig och riktig god upplevelse.”
Arrangör
Kōld är en internationell glass inspirerad av smaker runt om i världen, och vi utvecklar och producerar både gräddglass och växtbaserad glass.
Våra recept är otraditionella, överraskande och lekfulla. Och naturligtvis baserade på de bästa ingredienserna.
Lokal
Köld, Friisgatan 14, 211 46 Malmö
Vanliga frågor
-
Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?
Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.
-
Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?
Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.
-
Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?
Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.
-
Var hittar jag länken till ett online-event?
Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.
-
Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?
Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.