Hoppa till huvudinnehåll

Event avslutat - Missade du detta event?

Kolla in dessa andra events som kommer snart. För information om tidigare evenemang, scrolla bara nedåt.

Återbesök evenemang

Laddar...

 
 

SCIP-tillfälle - frågor och svar

Eventet är avslutat

SCIP-tillfälle - frågor och svar

Från 625,00 SEK

Online-event

Datum

20 dec 2021 08:30 - 10:00
Billetto Peace of Mind
Boka tryggt med oss: Billetto garanterar återbetalning vid inställda event. Läs mer
Betalningsmetoder accepteras:

Beskrivning

I samarbete mellan Teknikföretagen, Teknikföretagens Branschgrupper och Ramberg advokater, sammanfattar vi nu höstens utbildningsserie kring SCIP-databasen.

Det fjärde och sista utbildningstillfället i denna fördjupningskurs äger rum på Microsoft Teams måndagen den 20 december kl. 08.30 - 10.00. Utbildningstillfället kommer denna gång helt fokusera på frågor och svar efter höstens tidigare utbildningar. Länk till mötet kommer att mailas till registrerade deltagare ett par dagar före.

Avgift: 500 kr (exkl. moms). Anmälan är bindande och avgiften är ej återbetalbar, men det går bra att ändra deltagare vid förhinder.

Information om övriga utbildningstillfällen finner du här.

Har du en kollega som är intresserad av utbildningen får du gärna vidarebefordra denna inbjudan.

Vid frågor - maila till: calle.beckvid@tebab.com.

Anmäl dig senast den 13 december.


Varmt välkommen!

Arrangör

Vanliga frågor

  • Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?

    Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.

  • Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?

    Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.

  • Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?

    Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.

  • Var hittar jag länken till ett online-event?

    Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.

  • Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?

    Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.

Upptäck mer