skip to main content

Säljworkshop Hasse Olsson

Säljworkshop Hasse Olsson

Från 1.244,00 SEK

Beskrivning

Varför har sälj och säljare så ofta ett dåligt rykte? Telefonen ringer, och du suckar för att det är ännu en irriterande säljare som stör dig… Men om vi säger att vi alla är säljare på ett eller annat sätt, oavsett våra jobbtitlar? Försäljning är livsnerven i varje organisation, vare sig du är en dedikerad säljare, marknadsförare eller kommunikatör. Försäljning skapar möten, främjar kommunikation och tillför ett långsiktigt värde till våra organisationer.

Så, hur kan vi ändra bilden av säljare som bara är irriterande?

Hasse Olsson är en säljcoach med många års erfarenhet som har skapat succé genom att utmana konventioner och sprida sitt budskap: Sälj är roligt

Hasse ger oss värdefulla insikter som vänder upp och ner på den gamla tråkiga synen på sälj. Han ger oss verktyg för framgång inom försäljning och egentligen alla områden. Vi strävar inte efter nöjda kunder; vi strävar efter EXSTATISKA kunder som, tack vare vår insats, bygger hållbara kundrelationer som är en vinst för båda parter.

Våra kunder är inte bara kunder; de kan bli våra bästa ambassadörer om vi gör vårt arbete rätt som säljare.

Denna workshop är mer än en föreläsning; den är en interaktiv upplevelse som provocerar, utmanar och verkligen träffar mitt i prick. Hasse Olsson är känd för sin höga igenkänningsfaktor, humor, energi och praktiska råd. Hans leveransstil är precis som han själv: rak på sak och full av entusiasm.

Välkomna till en säljworkshop som inte bara sticker ut, utan också gör dig till en skarpare säljare och en expert på kundvård!

Lokal

Göteborg, 41483 Göteborg

Vanliga frågor

  • Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?

    Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.

  • Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?

    Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.

  • Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?

    Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.

  • Var hittar jag länken till ett online-event?

    Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.

  • Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?

    Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.

Rekommenderade events
Genvägar
Upptäck mer