Eventet är avslutat

Produktakademi 2020

490,00 SEK

Plats

Datum

14 mar 2020 10:00 - 16:00

Beskrivning

Viktig Information

 

Det har inte gått någon förbi att vi just nu har en global extraordinär situation där det gäller att agera ansvarsfullt. Under rådande omständigheter intar vi försiktighetsprincipen och agerar vad vi i nuläget bedömer som ansvarsfullt. Av denna anledning har vi valt att inte samla en mängd människor i Stockholm för en Produkt Akademi utan i stället vara lösningsorienterade och, denna gången, livesända Produkt Akademin direkt ifrån huvudkontoret i Luxembourg!

  1. Du som köper en biljett till Produkt Akademin, kommer att få en länk skickat till dig till livesändningen. Klicka på länken och du är inne.

2. Du kommer även att få alla erbjudanden som vi alltid erbjuder på en Produkt Akademi, skickade till dig. Dessa fyller du i som vanligt och skickar in till oss senast måndagen den 16’e mars. kl 24.00

3. Som alltid ingår en gratisprodukt i biljetten till Produkt Akademin men denna gången, som en liten extra uppmuntran, kommer vi att skicka dig inte en utan två Activize Oxy Plus gratis. Dessa skickas helt automatiskt till dig i din nästa beställning.

Tiderna är de samma och Produkt Akademin är schemalagd nu på lördag den 14’e mars kl. 10.00 – 16.00.

Biljettförsäljningen kommer att vara öppen fram till i morgon fredag, kl. 12.00. Då gäller så klart dessa nya premisser.

Vi är övertygade om att du har full förståelse för att vi under rådande omständigheter måste vara ansvarstagande och vi hoppas att du uppskattar den lösning på den uppkomna, extraordinära situationen vi nu har presenterat.

Nu gör vi det bästa av situationen och ser fram emot en fantastisk Produkt Akademi med Dr. Iken

 


Arrangör

Lokal

Clarion Hotel Sign Clarion Hotel Sign, Östra Järnvägsgatan 35, 101 26 Stockholm

Vanliga frågor

  • Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?

    Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.

  • Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?

    Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.

  • Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?

    Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.

  • Var hittar jag länken till ett online-event?

    Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.

  • Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?

    Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.