Nyår med supé och dans!
Nyår med supé och dans!
Plats
Datum
Beskrivning
Avsluta året på bästa tänkbara sätt hos oss! Avnjut en lyxig nyårssupé, skåla i bubbel och dansa till dansbandet Chiquita. Läs mer om alternativen du kan boka till nyår nedan.
Nyårspaket 1- Femrätters Nyårssupé i restaurangen på andra våning
Sittningstid: 18.00-01.00.
Boka er önskade ankomsttid till restaurangen mellan kl 18.00-21.00. Bordet på andra våning behåller ni sedan hela kvällen fram till kl. 01.00 - Pris 995 kr
Ni kommer att få en bokningsbekräftelse skickad till er i samband med ert köp, var god svara på den och uppge vilken tid ni önskar att komma.
Nyårspaket 2 - Trerätters Nyårssupé i restaurangen på första våning
Sittningstid: kl. 18.00-20.30
Ankomst till restaurangen senast 18.30. Bordet behåller ni till kl 20.30. Därefter gör vi om restaurangen till ett svängigt dansgolv! - Pris 795 kr
Ingår
I båda nyårspaketen ingår: Kasinoentré, garderob, ett glas champagne och dans.
Dans
Dansbandet Chiquita spelar från ca kl 21.30 till ca kl 02.00.
Menyn
Förrätt
Hummerstjärt med råraka, crème på hummerklo, krispig dillsallad och rostade pinjenötter
Mellanrätt (ingår i femrättersmenyn)
Confiterat anklår i frasig vårrulle med brynt pumpapuré
Varmrätt
Pocherad rödtungsfilé med tryffelsås, löjrom, mandelpotatispuré och jordärtskockschips
eller
Rosastekt renkalv med smörad viltsky, stuvade kantareller samt pommes Anna med vinteräpplen
Osttallrik (ingår i femrättersmenyn)
Dessert
Chokladterrin i tre lager med champagnesorbet och halloncrème
Åldersgräns 20 år
Alla visar ID, för utländska gäster gäller ett giltigt pass.
Varmt välkomna!
Lokal
Casino Cosmopol Göteborg, Packhusplatsen 7, 411 13 Göteborg
Vanliga frågor
-
Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?
Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.
-
Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?
Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.
-
Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?
Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.
-
Var hittar jag länken till ett online-event?
Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.
-
Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?
Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.
Nyår med supé och dans!
Från 795,00 SEK