Nowagruppens vårfest: seminarier

Eventet är avslutat

Nowagruppens vårfest: seminarier

Biljetter från Gratis

Datum

24 maj 2017 16:00 - 17:30

Beskrivning

Här anmäler du dig till seminariedelen under Nowagruppens vårfest onsdagen den 24:e maj!

Just nu är seminarierna fullsatta men sätt gärna upp dig på väntlistan så meddelar vi om det blir en plats ledig! Det finns fortfarande platser kvar för kvällseventet som du kan anmäla dig till separat.

Sista anmälningsdag: 19 maj. För frågor eller efteranmälan, kontakta marknad@nowakommunikation.se

> Anmälan till endast kvällseventet


  • 16.00 - 16.45: Varumärkespositionering
    Först ut är Annika Larsson, Brand Positioning Manager på Gappio. Gappio är en koncept- och varumärkesbyrå som bl.a. ligger bakom den plattform som har format Göteborg Landvetter Airports ombyggnationer. Annika kommer att berätta om hur du skapar en upplevelse i mötet mellan ditt varumärke och din målgrupp. Vi ger dig konkreta tips samt lyfter frågeställningar som du kan koppla direkt till ditt eget varumärke.


  • 16.45 - 17.30: Digitala trender
    Alexander Wroblewski är en av Sveriges mest erfarna digitala specialister på Sociala medier och SEO. Han arbetar som digital rådgivare på Nowa Kommunikation, en integrerad kommunikationsbyrå som arbetar med PR, reklam och medierådgivning. Alexander visar vilka trender inom digital marknadsföring som kommer att stanna, vilka som kommer att försvinna och de faktorer som påverkar trenderna.

Varmt välkommen!


Om Nowagruppen
Nowagruppen är en koncern som på olika sätt arbetar med kommunikation. Inom gruppen finns kompetens inom medieplanering, PR, strategisk kommunikation, digitalt, reklam, event, tryck och profil, design, konceptutveckling, sponsring, analys undersökningar, och inredning och dekor. Vi arbetar gränsöverskridande med kommunikation och tillsammans kan vi erbjuda skräddarsydda fullservicelösningar med hög kostnadseffektivitet.


Arrangör

Nowa Kommunikation jobbar integrerat med kommunikation.

Vanliga frågor

  • Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?

    Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.

  • Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?

    Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.

  • Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?

    Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.

  • Var hittar jag länken till ett online-event?

    Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.

  • Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?

    Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.