Hoppa till huvudinnehåll
Event avslutat - Missade du detta event? Kolla in dessa andra events som kommer snart. För information om tidigare evenemang, scrolla bara nedåt.

Återbesök evenemang

Laddar...

 
 

Laddar...

 
 

Evenemang du skulle älska

Laddar...

 
 

Närliggande evenemang

  • Är du arrangör?

    Maximera ditt events framgång med Billetto – biljettplattformen som hjälper dig sälja fler biljetter, enkelt marknadsföra dina event och spara tid.

  • NÄTVERKSLUNCH

    Få biljetter kvar
    Eventet är avslutat

    NÄTVERKSLUNCH

    Från 160,00 SEK

    Plats

    Datum

    30 jan 2025 11:30 - 13:00
    Billetto Peace of Mind
    Boka tryggt med oss: Billetto garanterar återbetalning vid inställda event. Läs mer
    Betalningsmetoder accepteras:

    Beskrivning

    Låt oss starta 2025 på allra bästa sätt! 🥳 

    I samarbete med Teamtailor välkomnar Boost HR-Network dig till en lunch & learn på Ristorante Bellora 11:30-13:00 den 30:e januari 2025! 🩷

    Det blir en lunch i en chambre séparée med fokus på nätverkande och lärande där vi gästas av hållbarhetskonsulten Caroline Odén som ger en översikt av CSRD-kraven (Corporate Sustainability Reporting Directive) och delar konkreta tips för hur HR kan förbereda sig inför den nya rapporteringen. 🌱

    I priset ingår:

    • En välsmakande lunch a la Bellora (välj mellan fisk/kött/veg)
    • Tips & verktyg för att navigera genom det nya CSRD-direktivet
    • Möjligheten att träffa & nätverka med andra inom HR

    Om Boost HR-Network: 
    Ett nätverk som riktar sig mot personer som arbetar i ledande postioner, inom HR eller med HR-relaterade frågor.

    Precis som havet är HR/personalfrågor i ständig förändring, därför ses vi på luncher, föreläsningar, AW:s och roliga events där fokus är att sprida kunskap, nätverka och boost:a varandra! 💙​


    Om Teamtailor: 
    Teamtailor är en modern och användarvänlig rekryteringsplattform som hjälper företag att attrahera, engagera och rekrytera de bästa talangerna. Med smarta funktioner för employer branding och automatisering erbjuder vi en lösning som stärker rekryteringsprocessen och ger en bättre kandidatupplevelse. Idag används Teamtailor av över 10 000 företag världen över för att skapa framgångsrika rekryteringsteam och bygga starka arbetsgivarvarumärken.

    Om Caroline Odén: 
    Caroline har över 10 års erfarenhet inom redovisning, bokföring och analys från både stora och små företag. Hon har även arbetat som Procurement Manager för Skandinavien med fokus på hållbarhet. Idag driver hon Agon Impact, en hållbarhetsbyrå som har som mål att göra hållbarhet till Sveriges superkraft.

    På eventet kommer Caroline att prata om CSRD, det nya EU-regelverket för hållbarhetsrapportering, och särskilt om HR:s roll när det gäller att rapportera om Egna medarbetare. Vissa krav liknar det som HR-avdelningar redan kan ha rapporterat om, medan andra är helt nya och ställer högre krav på datainsamling och analys.

    Varmt välkomna på en härlig lunch & learn med mycket energi! Vi ser fram emot att träffa dig denna härliga förmiddag! 😍


    Du bokar enkelt din biljett via länken här! Om du bokar åt flera, ange även deras mejladress. (biljetten är inte återbetalningsbar men överlåtningsbar) 


      Arrangör

      Välkommen till Boost! 💙

      Ett nätverk för personer  i ledande positioner, verksamma inom HR eller som arbetar med HR-relaterade frågor. Boost är startat av mig, Sally Jönsson, HR-konsult och egenföretagare som vet hur ensamt HR-arbetet kan vara.

      Boost kännetecknas av att vara ett nätverk som erbjuder varierande träffar från både föreläsningar med aktuella ämnen till nätverksluncher & after work.

      Syftet med Boost är att vi som arbetar inom HR ska dela våra erfarenheter, hitta stöd från andra i branschen, samla kunskap och hitta nya kontakter! Boost lyfter vikten av HR-arbetet i en organisation såväl som dess komplexitet.

      Med nyfikenhet boostar vi oss själva, boostar varandra och boostar HR. Let's boost HR! 

      Lokal

      Hotel Bellora, Kungsportsavenyen 6, 411 36 Göteborg

      Vanliga frågor

      • Jag har inte mottagit min biljett via mail. Vad ska jag göra?

        Det första du kan göra är att kontrollera din spam/skräppost och mailet hamnat där. Dina biljetter skickades som en bilaga och kan ses som spam eller skräppost av vissa e-posttjänster. Du kan alltid också hitta dina biljetter under fliken "Mina biljetter" när du är inloggad på ditt Billettokonto, antingen på webbläsaren eller i vår app. För mer information, läs här.

      • Jag önskar avboka min biljett och få biljetten återbetalad. Vad ska jag göra?

        Det är arrangören som beslutar om återbetalning av biljetter på deras event. Du bör därför kontakta dem direkt för att höra vilka möjligheterna är just för dig. Du hittar deras mailadress i ditt orderbekräftelsemail eller genom att gå in på deras arrangörssida och klicka på "Kontakta arrangören". För mer information, läs här.

      • Jag har registrerat mig på väntelistan, vad händer nu?

        Om fler biljetter blir tillgängliga kommer du, tillsammans med andra som registrerat sig på väntelistan, att meddelas om detta via mail. Köp av de tillgängliga biljetterna sker därefter enligt först-till-kvarn-principen. För mer information, läs här.

      • Var hittar jag länken till ett online-event?

        Vanligtvis tillhandahåller arrangören av eventet detaljerna i orderbekräftelsen som du mottar via mail efter köp eller så kan det hända att arrangören skickar ett uppföljande mail med en länk till deras online-event. Du kan även kika in på eventsidan där du finner arrangörens beskrivning av eventet. För mer information, läs här.

      • Vad är avbeställningsförsäkring och varför skulle jag behöva det?

        Med avbeställningsförsäkringen kan du vid vissa oförutsedda händelser som hindrar dig att delta i ett eventet, begära en återbetalning. För mer information, läs här.

      Eventet är avslutat

      NÄTVERKSLUNCH

      Upptäck mer